Logitech MX5000
Fra : BorreBoy

Dato : 22-04-07 14:40

Hejsa.

Har købt et Logitech MX 5000 Bluetooth sæt sammen med min Vista 64 bit
computer.

Hver gang jeg genstarter computeren, kan jeg ikke bruge tastaturet. Det står
godt nok som om det er forbundet, når jeg tjekker Logitech status for
forbindelse. Åbner jeg Setpoint softwaren, kan jeg dog kun lave
indstillinger for mus.

Bruger ret lang tid på at få tastaturet korrekt forbundet efter hver start.
Nogen der kender problemet og kan løse det? Kan ikke rigtig finde noget på
Logitechs side...

Fra : BorreBoy

Dato : 22-04-07 16:39

Vildt underligt.

Havde et gammelt ps/2 keyboard som jeg satte til. Da det var gjort, virkede
mx5000 igen...