canon pixma ip5200r
Fra : Jens Nielsen

Dato : 22-04-07 11:24

jeg har en printer hvor den sorte patron fik et lavt blækindhold.

jeg tilsatte mere blæk i patronen, men printeren fortsætter med at sige at
der mangle blæk.

skal man nul-stille printeren et eller andet sted for at få disse advarelser
væk?

på forhånd tak.

mvh
jens

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-04-07 16:09

Jens Nielsen skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> skal man nul-stille printeren et eller andet sted for at få
> disse advarelser væk?

Problemet ligger i chippen på dine patroner - den fungerer ikke,
nnår du genopfylder patronerne eller bruger uoriginale patroner.

Man skal bare være opmærksom på, at den så ikke kan finde ud af,
når de er tomme. Men det opdager man jo, når der kommer striber.

Når den popper op og fortæller, at den er ved at løbe tør, skal
man holde fortsæt knappen inde i ca. 5-10 sekunder for at få den
til at holde op med at komme med advarslen. Det samme skal man
gøre, når den mener at patronen er tom og nægter at skrive ud.
Hold fortsæt inde i 10 sekunder. Så printer den videre og
advarslen stopper.

Men du får så ikke mere meddelelser, når patronen er tom - det
skal du selv holde øje med.

Jan (der er glad for sine IP4000, så der ikke er de problemer
)

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard

Fra : Ebbe [7000]

Dato : 22-04-07 22:19

> Jan (der er glad for sine IP4000, så der ikke er de problemer
> )
>
> --

Såvidt jeg kan se, så er der osse håb for 4200/5200 etc. brugere:
http://www.nordic-ink.dk/product_info.php?cPath=585_613&products_id=192&osCsid=cf9c6421db57a8dd6883f285986f139e

Om det virker skal jeg lade være usagt, da jeg osse er glad for min 4000'er,
så udskiftning kommer ikke på tale

mvh Ebbe

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 22-04-07 22:59

Ebbe [7000] skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> Såvidt jeg kan se, så er der osse håb for 4200/5200 etc.
> brugere:

Jo - men jeg kan også se prisen

400 kr for tuningsættet og 65 kr pr patron

Uha da

Jan

Fra : Ebbe [7000]

Dato : 23-04-07 04:08

> Jo - men jeg kan også se prisen
>
> 400 kr for tuningsættet og 65 kr pr patron
>
> Uha da
>
> Jan

Ups, min fejl. Jeg havde focuseret på de 20 kr pr. patron uden chip. I så
fald ta'r det for lang tid at spare udgiften ind igen

mvh Ebbe