Bærbar, ingen opstart
Fra : Mejer

Dato : 22-04-07 09:46

Hjælp

Bærbar PC starter ikke op

Der er sort skærm hvor der står:
Pri Master Harddisk: S.M.A.R.T. Command failed

så skal man trykke på F2 eller noget for at komme videre men der sker ikke
noget...

Fra : Henning

Dato : 22-04-07 10:12

On Sun, 22 Apr 2007 10:45:47 +0200, "Mejer" <jamera@FJERNsol.dk>
wrote:

>Hjælp
>
>Bærbar PC starter ikke op
Spørgsmålet hører derfor hjemme i news:dk.edb.hardware.baerbar

>Der er sort skærm hvor der står:
>Pri Master Harddisk: S.M.A.R.T. Command failed
Defekt harddisk

>så skal man trykke på F2 eller noget for at komme videre men der sker ikke
>noget...

Defekt harddisk. SKift den, genindlæs din backup.

Fra : Mejer

Dato : 22-04-07 10:31

> Defekt harddisk. SKift den, genindlæs din backup.

min backup??

hvad er det?

haha, øv jeg forestiller mig desværre også at det er sådan det er, hvis jeg
er heldig så er en forbindelse røget, men nu må vi se...og jeg har IKKE
taget backup og der følger ikke Windows-CDRom med ..

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 22-04-07 21:42

"Mejer" <jamera@FJERNsol.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> jeg er heldig så er en forbindelse røget, men nu må vi se...og jeg har
> IKKE taget backup og der følger ikke Windows-CDRom med ..

Prøv evt. at gå i bios og slå smart fra. Så kan du være heldig, at den
starter og så er det med at få taget backup, inden den dør helt.

Kurt