trådløst net til ca. 500m
Fra : /Ole \(6000\)

Dato : 21-04-07 17:07

½øjs@.

Jeg står og skal bruge noget trådløst netværk, så jeg kan tage den bætbare
med ned i kolonihaven. Der er ca. 500 meter, er der nogen, der har et
forslag til noget? der er ikke noget særligt i mellem af bygninger.

/ole

Fra : Max

Dato : 21-04-07 17:13

Hej /Ole

> bætbare med ned i kolonihaven. Der er ca. 500 meter, er der nogen,
> der har et forslag til noget? der er ikke noget særligt i mellem af
> bygninger.

Det bliver nok billigere med en ADSL linie i huset.

--
Mvh Max

Fra : Kim

Dato : 22-04-07 12:52

On Sat, 21 Apr 2007 18:07:16 +0200, "/Ole \(6000\)" <x@xx.xxx> wrote:

>Jeg står og skal bruge noget trådløst netværk, så jeg kan tage den bætbare
>med ned i kolonihaven. Der er ca. 500 meter, er der nogen, der har et
>forslag til noget? der er ikke noget særligt i mellem af bygninger.

Prøv at spørge i news:dk.edb.netvaerk.traadloest

--
Kim