Driver til Vegas PCMCIA
Fra : Nenad Dragic

Dato : 03-07-01 14:43

Hejsa

Nogle der ved hvor man kan finde driver til dette kort?

På forhånd tak
Nenad

Fra : JYK

Dato : 03-07-01 15:29

Jeg har for ca. 14 dage siden solgt et Vegas PCMCIA netkort i
"dk.marked.privat.edb".
Jeg kan desværre ikke huske navnet på fætteren, så spørg engang der (hvis
det altså er et netkort-driver du søger efter).

_________________

Jesper Y. Kristiansen

_________________
Nenad Dragic <nenad@dragic.xxx> skrev i en

Fra : Morten Thomsen

Dato : 04-07-01 09:53

Nenad Dragic wrote:

> Hejsa
>
> Nogle der ved hvor man kan finde driver til dette kort?

Jeg hjalp engang en ven med at installere det jeg mener var et Vegas
netkort. Der brugte jeg driveren til et TrendNet 210-CT. Jeg kan maile
dig driveren, hvis det er. Den fylder 413kb.

Svar lige pr mail hvis det er...

Mvh
Morten Thomsen

This Message was sent from Morten Kargaard Thomsen
Come visit me @ http://www.thomsenweb.dk
Why is Australian beer served cold? So you can tell it from urine...