USB ledning?
Fra : ERLO

Dato : 21-04-07 14:11

Hej
Jeg sidder med to stumper USB kabel og kunne tænke mig at forbinde PC og
camera.

Kablet har følgende ledere:
1 Skærm
1 Sort
1 Rød
1 Hvid
1 Grøn

Den sorte og den røde leder er af kraftigere kvalitet end den hvide og
grønne.
Er der nogen der kan fortælle mig hvordan der skal forbindes ?

På forhånd tak for svar.
Mvh. ERLO

Fra : Dorph

Dato : 21-04-07 15:49

> [...]
> grønne.
> Er der nogen der kan fortælle mig hvordan der skal forbindes ?

Sort= ground
Hvid=data-
grøn=data+

rød=+5voæt

som på denne tegning
http://camerahacks.10.forumer.com/viewtopic.php?t=946

Dorph

Fra : ERLO

Dato : 21-04-07 15:07

Dorph skrev:

> Sort= ground
> Hvid=data-
> grøn=data+
>
> rød=+5voæt
>
> som på denne tegning
> http://camerahacks.10.forumer.com/viewtopic.php?t=946
>
> Dorph

Tak for svaret.
Jeg har forbundet farvemæssigt korrekt.
Kun hvert 5. billede scannes ind og jpeg filen kan ikke hentes.
Kan der være tale om at dataledningerne skal krydses ?
Mvh ERLO