lille blæser med skruehuller i
Fra : Brian Olesen

Dato : 20-04-07 23:43

Hejsa
På en Zalman cpu køler sidder der en lille fiks blæser, som er munteret med
2 skruer.
Jeg vil tro det er en 80 mm?

Kan disse blæsere fåes i løs vægt?
Jeg kan ikke bruge en kabinetblæser, da den jo ikke har disse øskner til at
lade skruen gå igennem.

Mvh. Brian

Fra : Michael Witting

Dato : 21-04-07 18:25

Har du et billede af blæser, eller model nr: på køleren?

Michael

Fra : Brian Olesen

Dato : 21-04-07 23:36

"Michael Witting" <ja@da.invalid> skrev i en meddelelse
> Har du et billede af blæser, eller model nr: på køleren?

Det er en:
CNPS7000B-Cu LED

Det er sådan set en helt almindelig blæser. Der er blot plads til at skrue i
den ca. 1 til 2 cm. på hver side af selve motoren, hvis du forstår.
Du kan ligesom trække en axe midt igennem den hvor der ca. 4 måske 5 cm. fra
hinanden er et skruehul i hver side.

Mvh. brian

Fra : Michael Witting

Dato : 22-04-07 16:13

Hej Brian

Den kan jeg desværre ikke hjælp dig med.

Mvh

Fra : Brian Olesen

Dato : 22-04-07 22:17

> Hej Brian
>
> Den kan jeg desværre ikke hjælp dig med.

Helt i orden, men tak fordi du gjorde forsøget.

Mvh. bRian

Fra : Khawk

Dato : 27-04-07 15:57

Brian Olesen wrote:
> [...]
> Jeg vil tro det er en 80 mm?
>
> Kan disse blæsere fåes i løs vægt?
> Jeg kan ikke bruge en kabinetblæser, da den jo ikke har disse øskner

Du kan købe en replacement fan fra Zalman (eller mere præcist fra deres distributører).
Se evt. denne side: http://www.zalman.co.kr/mboard/mboard/mboard.asp?exe=view&board_id=comm_eng_faq&group_name=eng_community&idx_num=16&page=1&category=0&search_category=&search_word=&order_c=bd_idx_num&order_da=desc
Det er der jeg har informationen fra.
De europæiske distributører kan du se her: http://www.zalman.co.kr/eng/wtb/cooperation_europe.asp#03
Du bliver nok nødt til at løfte røret eller sende dem en mail for at høre pris.

mvh

Kim

Fra : Brian Olesen

Dato : 29-04-07 12:12

Hej Kim

> [...]
> http://www.zalman.co.kr/eng/wtb/cooperation_europe.asp#03
> Du bliver nok nødt til at løfte røret eller sende dem en mail for at høre

Mange tak for tippet. Nu prøver jeg den danske distributør conta.dk i
nærheden af hvor jeg bor, så ser vi, om de er villede til at sende mig sådan
en fætter.
Igen - Mange tak for god info.

Mvh. brian