koble mobil på router?
Fra : hygum

Dato : 21-04-07 08:45

Findes der en trådløs router, der også har GSM el. lign., så min
mobil, Nokia 5500, kan koble på den, og via SIP indstillingerne i
mobilen ringe som en IP-telefon?

Mobilen har mulighed for SIP, men ikke UMA eller WIFI

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 21-04-07 15:51

On 21 Apr 2007 00:45:08 -0700, hygum <thomashygum@gmail.com> wrote:

> Findes der en trådløs router, der også har GSM el. lign., så min
> mobil, Nokia 5500, kan koble på den,

Private kan ikke sådan uden videre sætte GSM-systemer op. Det er et
licenserede frekvensområder.

> Mobilen har mulighed for SIP, men ikke UMA eller WIFI

Få en, der har mulighed for Wifi. Det er i praksis det eneste, du kan
lave privat.

-A