Hvilket chipsæt er bedst
Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 21-04-07 09:03

Hej alle!

Jeg er ved at tænke på en ny spille computer.
CPU valg er faldet på en:
Intel Core 2 Duo E6600, BOX, LGA775

Hvilket chipsæt er bedst????
Intel G965 Express
Intel P965 Express

Mvh.
Hans Nikolajsen

Fra : Christian 'CeeJay' J~

Dato : 21-04-07 15:35

Hans Nikolajsen wrote:
> Hej alle!
>
> Jeg er ved at tænke på en ny spille computer.
> CPU valg er faldet på en:
> Intel Core 2 Duo E6600, BOX, LGA775
>

> Hvilket chipsæt er bedst????
> Intel G965 Express
> Intel P965 Express

Jo G er med integreret grafikkort og P er uden .. og hvis du vil bygge en
spillecomputer skal du absolut have et ordenligt grafikkort og ikke bruge et
integreret.

Ellers er de ens.
Men kort med G er som regel dyrere og hvorfor bruge penge på noget man ikke
skal bruge alligevel ?

Fra : Hans Nikolajsen

Dato : 22-04-07 08:24

Hej!