[Thunderbird 2.0] Mail markeres som læst a~
Fra : Palle Jensen

Dato : 20-04-07 17:56

Hej,

Nu er jeg sikker på at der er et eller andet galt.

Indtil videre har jeg opdaget at der pludselig var mails i min mailbox
som jeg ikke havde læst, men som stod som læst.

Jeg haar derfor eksperimenteret. Har efterprøvet med to mailkonti.

Sender en mail fra den ene konto til den anden. Mailen modtages fint nok
og kontonavnet markeres et sekund med en lille rød stjerne som vistnok
bare betyder at der er ulæst mail. Der kommer også en notifier op nede
ved uret.

Underligt at den røde stjerne forsvandt. Åbner folderen og ser ikke
noget tal i parantes (for ulæst post). Eller heller er der nogle
posteringer med fed skrift. Alt ser læst ud. Også den nyankomne mail.

Er der nogle der har nogle ideer.

Kører med standard Theme.
Ingen filtre overhovedet.
Alle extensions afinstalleret.

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 20-04-07 18:06

Palle Jensen wrote:

> [...]
> og kontonavnet markeres et sekund med en lille rød stjerne som vistnok
> bare betyder at der er ulæst mail. Der kommer også en notifier op nede

Hmmm....... Notifieren var stikordet. Jeg har lige disablet denne
notifier. Nu har jeg ikke se bug'en efterfølgende.

Jeg kan godt undvære den notifier. Men kunne da være interessant at høre
om der var andre der havde bemærket dette?