MS Windows
briani 27239
Routerplanner
Fra : Monty\(7000\)

Dato : 19-04-07 21:44

Hejsa

Nogen der kender en god ruteplanner? Man skal have mulighed for at kunne gå
ind og vælge biltype (lastbil) så den kan tage højde for broer ect. Jeg ved
ikke om fx Route 66 kan det??

Desuden skal den kunne kører på en maskine med win 98 og ikke alverdens til
ram eller cpu (800 mhz) så den behøver ikke at have alt muligt fancy med og
så er det kun til brug i DK.

Desuden skal den have mulighed for at kunne update.

Nogen der kan anbefale noget?

Monty

Fra : Max

Dato : 19-04-07 21:51

Hej Monty

> [...]
> muligt fancy med og så er det kun til brug i DK.
>
> Desuden skal den have mulighed for at kunne update.

Jeg vil gerne anbefale Route Logix fra

http://dps-int.dk/?page=195

det kan alt det du efterspørger, og de serviceflok jeg har købt det til
er meget glade for det.

--
Mvh Max

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 21-04-07 06:55

> [...]
>
> http://dps-int.dk/?page=195
>
> det kan alt det du efterspørger, og de serviceflok jeg har købt det til

Hej Max

Lyder spændende. Hvad koster pakken da jeg ikke rigtig synes jeg kan finde
noget med pris nogen steder

Monty

Fra : Jack

Dato : 19-04-07 23:07

http://www.dk.map24.com/ gratis og god syntes jeg

Fra : Monty\(7000\)

Dato : 21-04-07 06:58

"Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Monty(7000)" <diverse@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.dk.map24.com/ gratis og god syntes jeg
> Kan man tage højde for broer ved den ect?

Monty

Fra : Jack

Dato : 21-04-07 19:19

> "Jack" <gopot@***hotmail.com> skrev i en meddelelse

Kan ikke huske, men der er mange indstillinger, men jeg glemte at skrive,
at det er en online planner, så du skal altså ha´ mulighed for, at være på
nettet når du planlægger ruten. Sorry