MS Windows
briani 27239
Defekt XP cd
Fra : Morten

Dato : 19-04-07 21:10

Hvad gør man i det tilfælde at man har ødelagt en installations-cd med xp,
men stadig har installationskoden. Kan man bruge en hvilken som helst
installations-cd til sin kode ?

M.v.h Morten

Fra : Klaus H

Dato : 19-04-07 21:47

"Morten" <gartnerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Hvad gør man i det tilfælde at man har ødelagt en installations-cd med xp,
> men stadig har installationskoden. Kan man bruge en hvilken som helst
> installations-cd til sin kode ?
>
> M.v.h Morten
Nej, det skal være en med samme sprog og udgave. Ellers kan og må du.

Klaus H

Fra : Jama

Dato : 20-04-07 10:55

> [...]
> Hvad gør man i det tilfælde at man har ødelagt en installations-cd med xp,
> men stadig har installationskoden. Kan man bruge en hvilken som helst

Det har jeg gjort, da min XP blev ødelagt af hunden.Jeg låndte en af en
kammerat og vup ind røg den, men det skal samme XP (model) selvfølgelig.
Mvh.Jama

Fra : Peter

Dato : 20-04-07 12:11

> [...]
> Hvad gør man i det tilfælde at man har ødelagt en installations-cd med xp,
> men stadig har installationskoden. Kan man bruge en hvilken som helst

Du ringer bare til Microsoft.dk, og forklarer dem problemet, så sender de
dig en ny cd helt gratis.

PeterB

Fra : Jama

Dato : 20-04-07 13:35

"Peter" <doc_069@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Morten" <gartnerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Du ringer bare til Microsoft.dk, og forklarer dem problemet, så sender de
> dig en ny cd helt gratis.
>
> PeterB

Selvfølgelig, da kode etc. er bagpå PCen, sorry det burde jeg også have
tænkt på.
jama

Fra : Hans

Dato : 20-04-07 13:57

"Jama" <non-paed@c.dk> skrev i en meddelelse

> "Peter" <doc_069@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> Selvfølgelig, da kode etc. er bagpå PCen, sorry det burde jeg også have
> tænkt på.
> jama

Nej. Du tænkte faktisk rigtigt første gang...

Fra : Lars & Jane

Dato : 20-04-07 14:48

> helst

> de

> Nej. Du tænkte faktisk rigtigt første gang...

ØHH. Sikker på de sender en ny cd GRATIS ???
Har ellers før hørt at man skal betale op til 400kr ?
Men har godt nok aldrig prøvet det...
Mvh Lars...

Fra : Morten

Dato : 20-04-07 14:50

Ja nu er jeg forvirret! Kan man eller kan man ikke bruge en hvilken
som helst XP Home ed. til sin installations-kode?

Fra : Lars & Jane

Dato : 20-04-07 14:52

Ja det kan du, bare det er samme ver. eller nyere...
DVS. at hvis den kode du har, er med SP1 skal den cd du låner også mindst
indeholde sp1, men en med eks. sp2 kan fint bruges også...
Mvh Lars...

Fra : Jama

Dato : 20-04-07 20:18

"Morten" <gartnerm@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> Ja nu er jeg forvirret! Kan man eller kan man ikke bruge en hvilken
> som helst XP Home ed. til sin installations-kode?

Ja, ja du kan!!!
jama