Ny router til 5 mbit fiberforbindelse
Fra : Anders Mogensen

Dato : 19-04-07 17:07

Hej NG

Vi har købt en ekstra IP adresse, og skal i den forbindelse have have fat i
en router. Grunden hertil at vi kører noget heftig video konference som
vores firewall ikke er alt for vild med. Derfor mangler jeg nu en router der
kan dirigere trafik på den ene ip adresse til Video systemet, og resten til
firewallen.
Vi har i øjeblikket en 5 / 5 mbit fiber forbindelse, men skulle vi finde på
at opgradere, skal den jo kunne håntere dette.

Vi har i øjeblikket et billig fallback adsl linie som også sidder i vores
firewall, vil det være smartere at få den inden om routeren også?

Mvh Anders Mogensen

Fra : Martin Kiefer

Dato : 19-04-07 21:30

"Anders Mogensen" <anders-m@heaven.dk> wrote in message
> [...]
> Vi har i øjeblikket en 5 / 5 mbit fiber forbindelse, men skulle vi finde
> på at opgradere, skal den jo kunne håntere dette.

Kig evt. på Ciscos 1800 serie routere.

Martin Kiefer
www.kiefer.dk

Fra : Anders Mogensen