Javascript: IIS nede og klient fejler?
Fra : Morten

Dato : 20-04-07 11:52

Hej. Jeg har 4 underframes og en metarefresh i en af dem. Når metarefresh
fejler fordi IIS'en er slukket så fås "siden kan ikke vises". Når jeg fra en
anden af underframene prøver at referere til refreshunderframen som er gået
ned så får jeg en hård fejl "ingen adgang". Det skyldes sikker nok at når
IIS er nede så fås en standardside på klienten samtidig med der skiftes
domain. Når domainet skifter fås så en hård fejl fra den anden underframe
som prøver at referere variabler i metareframen.

Nogen der ved hvordan jeg kan referere fejlsiden og se f.eks. title uden at
få en hård fejl. Alternativt en form for errorhandling. Dertil vil jeg
nævnte at jeg har prøvet med almindelig errorhandling men kan ikke få det
til at virke fordi jeg ikke har en "resume next".

Fra : mx2-4

Dato : 30-04-07 09:19

test