E-Mail
webnoob 5265
40Tude Dialog i Vista
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 19-04-07 18:24

Er der andre der har problemer med 40Tude Dialog i Vista?

Mit problem er at jeg gang på gang er nødt til igen at unsubscribe til
grupper jeg ikke er interesseret i mere. Hver gang programmet lukkes ned og
genstartes optræder grupperne igen.

Findes der en løsning? Evt. findes der et godt alternativ til 40tude da jeg
kan se den ikke er opdateret i lang tid?

Fra : Carl Drud

Dato : 19-04-07 18:36

Thomas Jespersen <jespersen.thomas@gmail.com> writes:

> [...]
>
> Findes der en løsning? Evt. findes der et godt alternativ til 40tude da jeg
> kan se den ikke er opdateret i lang tid?

Jeg læste på et tidspunkt i den tyske Dialog gruppe, at der var
problemer med Dialog under Vista. Dog ikke ovenstående mener jeg, men
det pågældende problem (noget med komprimering), blev løst ved at
installere Dialog egen mappe ikke under "Programmer".

--
Carl

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-04-07 19:39

Carl Drud skrev:

> [...]
> det pågældende problem (noget med komprimering), blev løst ved at
> installere Dialog egen mappe ikke under "Programmer".

Jeg fik jo et tip af dig i sin tid, og fik løst mit problem med
40Tude Dialog:
http://groups.google.dk/group/dk.edb.internet.software.mail+news.outlook-express/browse_thread/thread/516110f5148f35e1/736c587a95d985ca?lnk=gst&q=%22Svend+erik+bertelsen%22+%22carl+drud%22&rnum=1&hl=da#736c587a95d985ca

--
Venlig hilsen
Svend Erik

Fra : Carl Drud

Dato : 19-04-07 20:25

Svend Erik Bertelsen <nospam2seb@webspeed.dk> writes:

> Jeg fik jo et tip af dig i sin tid, og fik løst mit problem med
> 40Tude Dialog:

Var dit problem magen til det Thomas har?

--
Carl

Fra : Svend Erik Bertelsen

Dato : 19-04-07 21:10

Carl Drud skrev:

> Var dit problem magen til det Thomas har?

Mit problem var, at listen over nyhedsgrupperne forsvandt når jeg
lukkede 40tude Dialog ned. D.v.s. når programmet så blev startet op
igen, skulle hele nyhedsgruppelisten atter hentes, og derefter
udvælge de nyhedsgrupper som jeg måtte ønske. Det var ikke til at
arbejde på denne måde, og var på et tidspunkt ved at opgive Dialog.
Men så kom dit tip, og har fået mit kære program til at virke

--
Venlig hilsen
Svend Erik