fejlmeldinger
Fra : Filip Hjermind

Dato : 19-04-07 09:23

Hej, da jeg uploadede mit script på en ny server, fik jeg
følgende
to fejlmeddelelser, kan nogen fortælle mig hvad de betyder?

Warning: opendir(andre) [function.opendir]: failed to open dir:
No such file or directory in
/home/virtual/dirksenkunst.dk/public_html/admin/index.php on line
20

Warning: unlink(galleri1/) [function.unlink]: Is a directory in
/home/virtual/dirksenkunst.dk/public_html/admin/index.php on line
88

Mvh. Filip

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Martin

Dato : 19-04-07 10:31

Filip Hjermind wrote:
> [...]

> No such file or directory in
> /home/virtual/dirksenkunst.dk/public_html/admin/index.php on line

At biblioteket ikke findes...