Firewire spørsmål
Fra : JOB

Dato : 18-04-07 22:21

Hej gruppe - den mest relevante jeg kunne finde! - Jeg har firewire på min
pc der udover hd har dvd-ram drev...jeg har en stationær dvd
brænder/afspiller med dv input - jeg mener det er en firewire standard iflg.
manualen - det har en lidt anden facon end på pc'en! - Kan jeg overføre
direkte fra alle drev på pc'en til den stationære brænder via firewire,
eller skal der speciel software til, og hvilket kabel skal jeg købe? - Mvh
JOB på Røsnæs

Fra : Lasse Jensen

Dato : 20-04-07 06:45

JOB wrote:

> [...]
> overføre direkte fra alle drev på pc'en til den stationære brænder via
> firewire, eller skal der speciel software til, og hvilket kabel skal jeg

Er det ikke bare et mini FireWire stik?

http://en.wikipedia.org/wiki/FireWire

--
Lasse Jensen [fafler at g mail dot com]
Linux, the choice of a GNU generation.

Fra : JOB

Dato : 20-04-07 20:05

Tak Lasse Jensen - det ser ud til at være det rigtige kabel...mvh JOB