Mass storage virker ikke
Fra : Henrik

Dato : 18-04-07 21:13

Hej jeg har en Flash kort læser som skal bruge WinXp´s Mass Storage driver
men XP kan ikke finde nogen driver. Det er en XP med service pack 2 og alle
updates. Det ligner en registrerings data base fejl men er der en der har en
hurtig løsning.

Mvh Henrik

Fra : Kim

Dato : 19-04-07 08:37

On Wed, 18 Apr 2007 22:12:30 +0200, "Henrik" <mennefjernes@oncable.dk>
wrote:

> [...]
>updates. Det ligner en registrerings data base fejl men er der en der har en

Spørg i den rette gruppe :

fut : dk.admin.netikette
--
Kim

Fra : Hr. Jensen

Dato : 19-04-07 11:50

On Thu, 19 Apr 2007 09:37:10 +0200 Kim <k@x.x> sent the following smoke
signals:

>Spørg i den rette gruppe :

>fut : dk.admin.netikette

Jawohl, hr. Netbetjent...

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : Mads

Dato : 19-04-07 09:49

wrote:

> [...]
>updates. Det ligner en registrerings data base fejl men er der en der har en

Hej

Jeg har en Sandisk flash kort læser og den kræver en driver
fra Sandisk for at virke. Har du tjekket om producenten af
din kortlæser skulle have en driver liggende til download?

mvh Mads

Fra : Erling S.

Dato : 19-04-07 13:19

Henrik skrev:
> [...]
> updates. Det ligner en registrerings data base fejl men er der en der har en

Hej Henrik.
Hvad hedder kortlæseren?
Har du prøvet at sætte den i en anden usb-port?
Det er meget få kortlæsere, der behøver en driver,
når man kører win xp.
Søger xp efter en driver?
mvh
Erling S.

Fra : Henrik

Dato : 19-04-07 14:18

Ja Xp søger efter driveren og jeg har prøvet alle mine andre usb porte.
Producenten har ingen da den er undersøttet af WinXp?s Mass storage driver.
Vi har 3 andre maskiner med Xp i huset som fint kører den. Så mit eget skud
er at det er en registrerings database fejl. Kort læseren er en Silvercrest
CR12

Mvh Henrik