Fullrate
Fra : Carsten Pedersen

Dato : 18-04-07 15:45

Får den 7 maj, en 5 dl - 2 ul, jeg har en d-link trådløs router, kan jeg
fortsætte med at bruge den? Eller skal jeg købe en router igennem fullrate?

Mvh

Carsten

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 18-04-07 17:43

On Wed, 18 Apr 2007 16:45:20 +0200, "Carsten Pedersen"
<carstenFJERN@online-gamez.dk> wrote:

> Får den 7 maj, en 5 dl - 2 ul, jeg har en d-link trådløs router, kan jeg
> fortsætte med at bruge den? Eller skal jeg købe en router igennem fullrate?

Du skal bruge routeren fra Fullrate. De leverer ikke et DSL-modem.

-A

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 19-04-07 09:26

> Du skal bruge routeren fra Fullrate. De leverer ikke et DSL-modem.

Okay, mange tak.

Carsten

Fra : Henrik Enslev

Dato : 19-04-07 11:34

Asbjorn Hojmark <Asbjorn@Hojmark.ORG> wrote:

> Du skal bruge routeren fra Fullrate. De leverer ikke et DSL-modem.
>
> -A
Ja men du kan godt koble dit trådløse udstyr efter dsl modemet, som du
køber af Fullrate. Du behøver altså ikke købe trådløst udstyr af dem.
Har selv en Linksys efter deres modem.

--
Henrik Enslev (2200)
henske snawel a e-mand punktum dk

Fra : Carsten Pedersen

Dato : 19-04-07 14:31

Er det modem ikke med abb? Eller et man låner? Eller skal det købes?

Carsten

Fra : Svend

Dato : 19-04-07 16:54

Carsten Pedersen skrev:
> Er det modem ikke med abb? Eller et man låner? Eller skal det købes?
>
> Carsten

Det er en router med indbygget modem som man får med i abn., Du kan så
vælge at få en trådløs router med dit abn, det ville jeg anbefale hvis
du har ambitioner om at kører trådløst.

--
Svend

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 19-04-07 17:52

On Thu, 19 Apr 2007 12:33:56 +0200, no@spam.nix (Henrik Enslev) wrote:

> Ja men du kan godt koble dit trådløse udstyr efter dsl modemet,

Kan jeg det?

> som du køber af Fullrate.

Gør jeg det?

-A
(Se på, hvem du svarer)

Fra : Frank Damgaard

Dato : 20-04-07 20:15

Carsten Pedersen skrev:
> Får den 7 maj, en 5 dl - 2 ul, jeg har en d-link trådløs router, kan jeg
> fortsætte med at bruge den? Eller skal jeg købe en router igennem fullrate?

Den kombinerede ADSL/modem fra fullrate kan godt kobles til egen trådløs
router hvis man foretrækker den fremfor evt. at betale lidt mere
for en trådløs model (zyxel) fra fullrate.
Se deres prisliste, forum/FAQ's mv.:
http://www.fullrate.dk/produkter/ekstra_service.php
http://forum.fullrate.dk/showthread.php?t=10