TB 2.0
Fra : gil

Dato : 18-04-07 11:08

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-04-07 16:24

gil wrote:

> http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/2.0.0.0/

Er der final??

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 18-04-07 16:25

Palle Jensen wrote:

> gil wrote:
>
>> http://releases.mozilla.org/pub/mozilla.org/thunderbird/releases/2.0.0.0/
>
> Er der final??

Er DET final?

--
Med venlig hilsen / Best regards

Palle Jensen

Fra : gil

Dato : 18-04-07 23:13

http://en-us.www.mozilla.com/en-US/thunderbird/all.html

--
gil

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 18-04-07 23:20

gil skrev:

> http://en-us.www.mozilla.com/en-US/thunderbird/all.html

Hvor længe mon der går før TB' automatiske funktion finder opdateringen
og downloader den?

Kan jeg bare installere oven på, hvis jeg bliver utålmodig og downloader
"manuelt"?

Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-07 00:16

Den 19-04-07 00.19 skrev Mikkel Moldrup-Lakjer følgende:

> Hvor længe mon der går før TB' automatiske funktion finder opdateringen
> og downloader den?

Godt spørgsmål. Ved Firefox gik der lang tid.

> Kan jeg bare installere oven på, hvis jeg bliver utålmodig og downloader
> "manuelt"?

Ja. Du skal selvfølgelig være opmærksom på, at nogle udvidelser
risikerer ikke at virke i den nye version - det er altid lidt værre, ved
de store versionsspring, mens der sjældendet er problemer ved de små spring.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Thunderbird 2.0 er udsendt:

Fra : gil

Dato : 19-04-07 07:52

Den 19-04-2007 00:19, skrev Mikkel Moldrup-Lakjer:

> Hvor længe mon der går før TB' automatiske funktion finder opdateringen
> og downloader den?

--snip--

Thunderbird 2 is now available for download on all platforms in over 35
languages:

http://www.mozilla.com/thunderbird/all.html

Thunderbird 1.5.0.x users will be offered Thunderbird 2 via software
update at a later date. Those wishing to upgrade now are therefore
advised to download and install Thunderbird 2 manually.

The Thunderbird 2 features page has more details about the new features
in Thunderbird 2:
http://mozilla.com/thunderbird/features

The Thunderbird 2 Release Notes have more specific information:
http://mozilla.com/thunderbird/releases/2.0.0.0

The Rumbling Edge has a list of notable bug fixes in Thunderbird 2:
http://weblogs.mozillazine.org/rumblingedge/archives/2007/03/tb_2.html

We'd like to thank everyone in the community for participating and
helping make Thunderbird 2 such a special release.
Thank you!

-Team Thunderbird

--snip--

--
gil

Fra : Palle Jensen

Dato : 19-04-07 14:22

>gil wrote:

Har du intet alm. sprog "gil"?

Fra : Mikkel Moldrup-Lakje~

Dato : 19-04-07 14:47

gil skrev:

> Thunderbird 1.5.0.x users will be offered Thunderbird 2 via software
> update at a later date.

Det er måske for ikke at overbelaste båndbredden, at den automatiske
updatering af 1.5. er udsat til et tidspunkt hvor presset på den
manuelle download er taget af?

Mikkel

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 19-04-07 15:23

Den 19-04-07 15.47 skrev Mikkel Moldrup-Lakjer følgende:

> Det er måske for ikke at overbelaste båndbredden, at den automatiske
> updatering af 1.5. er udsat til et tidspunkt hvor presset på den
> manuelle download er taget af?

Det er nok en stor del af grunden. Jeg kan forestille mig, at man måske
også vil give programmørerne af udvidelser en chance for at komme ud af
starthullerne og få opdateret deres udvidelser. Det er jo ikke den
bedste reklame for programmet, hvis brugeren får trukket en opdatering
ned over hovedet, hvorefter halvdelen af hans udvidelser ikke længere
virker.

Programmørerne har selvfølgelig haft masser af tid, men det kan være de
mange utilfredse selvopdaterede brugere kan skubbe lidt til dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Med Nvu kan du lave hjemmesider lige så nemt, som når du laver