TB - sende mail uden modtager :(((
Fra : per f andersen

Dato : 18-04-07 09:20

Jeg har gentagne gange i Thunderbird fået sendt en mail uden
modtageradresse.
Temmelig generende at tro, at mailen er sendt og modtaget og så står den
bare i SENDT med:
undisclosed-recipients:;

Håbede lige at TB 2.0 ville løse dette problem, men nej.

Er der en indstilling jeg har overset?

Fra : Holst

Dato : 18-04-07 09:27

per f andersen wrote:

> Jeg har gentagne gange i Thunderbird fået sendt en mail uden
> modtageradresse.

Hvordan kan du gøre det?

Min Thunderbird fortæller mig da fint, hvis jeg ikke har anført en
modtageradresse, når jeg vil sende en mail.

> Temmelig generende at tro, at mailen er sendt og modtaget og så står den
> bare i SENDT med:
> undisclosed-recipients:;

Du har måske anført modtagen i BCC-feltet. Det kan du jo bare lade være
med. Men gør du det det, så vil der netop stå undisclosed-recipients.

> Håbede lige at TB 2.0 ville løse dette problem, men nej.

Det er vel som sådan ikke et problem. Der er dig selv, der vælger at
gøre det sådan.

Fra : per f andersen

Dato : 18-04-07 09:39

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev
> Hvordan kan du gøre det?
Øhhh!!!!

> Du har måske anført modtagen i BCC-feltet. Det kan du jo bare lade være
> med. Men gør du det det, så vil der netop stå undisclosed-recipients.

Jeg har sat min TB op til altid at sende kopi af alle mails (som backup) til
en gmailadresse, og det er netop det der er problemet forstår jeg nu!
Så nu skal jeg finde ud af om det er muligt at få sendt en backupmail,
samtidig med at jeg ikke ved et uheld glemmer at anføre en modtager.
Anyone?

mvh per

Fra : Holst

Dato : 18-04-07 10:10

per f andersen wrote:

> Øhhh!!!!

Ja, det forklarer du så nedenfor.

> [...]
> Så nu skal jeg finde ud af om det er muligt at få sendt en backupmail,
> samtidig med at jeg ikke ved et uheld glemmer at anføre en modtager.

Men der er jo anført en modtager. Jeg tror, det bliver svært.