asp og serverside javascript
Fra : Danny Nielsen

Dato : 17-04-07 12:45

hej

jeg har førhen i forbindelse med min uddannelse arbejdet med jsp, men
har ikke siden arbejdet særligt med programmering af dynamisk
hjemmesider.

nu er jeg i et arbejde, hvor jeg skal vedligeholde og udbygge en
mindre portal udviklet i asp og serverside javascript, men jeg er helt
lost

hvilket program bruger man som udviklingsplatform til asp og
javascript? pt bruger jeg visual studio .net2 men det er nu ret så
tydeligt for mig, at denne platform ikke er egnet til asp/javascript.
Nogen som har et bedre forslag?

findes der programmer som kan bruges til fejlretning og debugging? jeg
kan huske da jeg arbejdede lidt i jsp, at det var meget besværtligt at
debugge, og som regel endte det med, at det skulle gøres via
udskrivning af linier. En ret så primitiv form for fejlretning.

tak for hjælpen

Danny Nielsen