DB og url
Fra : bo

Dato : 16-04-07 19:59

Har en url i min database - feks:
http://www.youtube.com/watch?v=scXnnPH42D8
Så vil jeg gerne have filmen åbner på siden, men kan ikke lige
løse problemet.

Det hjælper jo ikke med <%=filmlink%> så får jeg bare vist url'en

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Michael Zedeler

Dato : 16-04-07 20:15

bo skrev:
> [...]
> løse problemet.
>
> Det hjælper jo ikke med <%=filmlink%> så får jeg bare vist url'en

Det er nok bedst at spørge i en af html-grupperne.

Mvh. Michael.
I am less likely to answer usenet postings by anonymous authors.

Fra : Jørn Andersen

Dato : 16-04-07 22:54

On 16 Apr 2007 18:58:44 GMT, bo <bobo@dbmail.dk> wrote:

> [...]
>løse problemet.
>
>Det hjælper jo ikke med <%=filmlink%> så får jeg bare vist url'en

Prøv med:

- eller hvis du vil have vist url'en:

Good luck!

--