bøvl med løkke
Fra : Henrik Woer

Dato : 16-04-07 00:00

Nedenfor har jeg (sikkert mod reglerne) indskrevet noget kode for jeg aner
simpelthen ikke hvad jeg gør galt eller hvordan jeg skal forklare problemet
ordentligt. Kort sagt har jeg to tb: personer og link. meningen er at hvis
der til en person er to webhenvisninger skal man kunne se disse under
basisoplysningerne på personen. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at
virke. Kan nogen ud fra kildekoden fortælle hvad jeg gør galt?

Mvh Henrik
<%
' Databaseforbindelse - husk at angive sti til din database
' Hent fra databasen afhængig af værdien id fra URL
strSQL = "Select * From q_personer Where Id = " & Request.Querystring("id")
Set rs = Conn.Execute(strSQL)

' Skriv personens data
& "</dd>"
FormatDateTime(rs("Foedselsdato"), vbLongDate) & "</dd>" %>
<%
While Not rs.EOF
%>
<u><%=RS("link1")%></u><br>
<% RS.MoveNext
Wend
%>

<%
Conn.Close
Set Conn = Nothing
%>
</dl>

Fra : Jørn Andersen

Dato : 16-04-07 02:05

On Mon, 16 Apr 2007 00:59:46 +0200, "Henrik Woer" <henrik@woer.dk>
wrote:

> [...]
>basisoplysningerne på personen. Men jeg kan simpelthen ikke få det til at
>virke. Kan nogen ud fra kildekoden fortælle hvad jeg gør galt?

Hej Henrik,

Hvad er problemet?
Får du en fejl, eller får du bare ikke vist det, du forventer?
- lidt sælvrt at gætte

<snip kode>
Umiddelbart ser det rigtigt ud, men:

><u><%=RS("link1")%></u><br>

- vil ikke give et link. Så skal det være noget i retning af:

Good luck!

--
Jørn Andersen,
Brønshøj