Info: comX nyhedsserver
Fra : Bjarke Hansen

Dato : 16-04-07 14:46

Hey

Så har jeg lige fundet ud af, at der er adgang igen via
news:\\news.get2net.dk nu med comx abuse adresse osv.

den er alligevel hurtig nok den tele2server.. har brugt newshosting til
tekstnews og den har været noget irreterende med mellemrum.

Mvh. Bjarke

Fra : Hans

Dato : 16-04-07 17:32

Bjarke Hansen wrote:
> [...]
>
> den er alligevel hurtig nok den tele2server.. har brugt newshosting
> til tekstnews og den har været noget irreterende med mellemrum.

news.comxnet.dk virker skam også fint nu, så de har ganske givet fået
tingene på plads igen.

Hans

Fra : Klaus Ellegaard

Dato : 16-04-07 17:35

"Hans" <nospam@kvik.org.invalid> writes:

>news.comxnet.dk virker skam også fint nu, så de har ganske givet fået
>tingene på plads igen.

news.comxnet.dk er den samme som news.uni2.dk, der også hedder
thomson.uni2.net, der også er den samme som news.get2net.dk

Mvh.
   Klaus.

Fra : Hans

Dato : 16-04-07 17:38

Klaus Ellegaard wrote:

> news.comxnet.dk er den samme som news.uni2.dk, der også hedder
> thomson.uni2.net, der også er den samme som news.get2net.dk

Den er jeg skam helt med på, men der er jo ingen grund til at bruge et T2
alias, hvis man er ComX'er.

Hans