Outlook 2003 - Underlig fejl
Fra : Brian S Jensen

Dato : 16-04-07 22:08

Hej

Helt nyinstalleret WinXp med Outlook 2003 - konfigureret med 2 konti (begge
Tele2)

Når den skal hente post kommer den med fejl, hvor den bl.a. skriver at POP3
serveren meldte fejl med "220 mailfe03.swip"

Opretter jeg samme konti i Outlook Express er der ingen problemer.

Opretter jeg min TDC konto i Outlook, så virker den fint nok

Så det er altså noget med Outlook og Tele2 sammen der driller ?

Nogle ideer ?

Mvh.
Brian S Jensen

Fra : Jesper

Dato : 17-04-07 15:03

"Brian S Jensen" <m3m5@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Opretter jeg min TDC konto i Outlook, så virker den fint nok
>
> Så det er altså noget med Outlook og Tele2 sammen der driller ?

Hejsa

Jeg har oplevet noget af det samme med Tele2 i de sidste 2 år, men er lige
flyttet til Cybercity og nu er der ingen problemer. Der oplevede jeg bare at
den blev ved med at hente uden der skete noget, så jeg annullerede alle
opgaver og genstartede Outlook så kunne den godt hente, indtil Outlook havde
været lukket ned igen. Mærkeligt!!!

Mvh

Jesper