? vedr Samsung -
Fra : NG

Dato : 15-04-07 18:33

Min Samsung skriver et N (vises som et ikon) nederst i display når jeg
ringer op eller der ringes op til den - jeg synes ikke jeg kan se i manualen
hvad det betyder -

Nogen der ved det ?

Per Krabbe,
www.scanboat.com - Masser af brugte både samlet ét sted
www.maxi77.com - hvis du hellere vil leje end eje

Fra : Henrik

Dato : 15-04-07 19:09

On 2007-04-15 19:33:29 +0200, "NG"
<hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> said:

> Min Samsung skriver et N (vises som et ikon) nederst i display når jeg
> ringer op eller der ringes op til den - jeg synes ikke jeg kan se i
> manualen hvad det betyder -
>
> Nogen der ved det ?

RTFM! http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ vælg Samsung og
derefter punktet "Før du ringer op" og så vælger du punkte "Guide til
displayets ikoner"

Et glimrende link fra Per Bau.

Henrik

Fra : NG

Dato : 15-04-07 19:28

"Henrik" <dykRE@MOVEmil.dk> skrev i en meddelelse ?

> RTFM! http://kundeservice.tdc.dk/privat/mobil/manual/ vælg Samsung og
> derefter punktet "Før du ringer op" og så vælger du punkte "Guide til
> displayets ikoner"

Beklager jeg ikke skrev at det er en x820 - så det hjælper mig ikke
umiddelbart.

Hvad betyder: RTFM! ?

Mvh

Fra : Lars Christensen

Dato : 15-04-07 19:47

On Sun, 15 Apr 2007 20:28:07 +0200, "NG"
<hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> wrote:

>Beklager jeg ikke skrev at det er en x820 - så det hjælper mig ikke
>umiddelbart.
>
>Hvad betyder: RTFM! ?

Read The Fucking Manual :)

Fra : NG

Dato : 15-04-07 20:33

> Read The Fucking Manual :)

Jeg har vist skrevet at jeg har søgt i manualen uden held.
> jeg synes ikke jeg kan se i manualen hvad det betyder -<

Ham Henrik burde nok koncentrere sig om at læse og derefter svare.

Nogen der kan hjælpe ?

Fra : Jan

Dato : 17-04-07 20:04

Hej

Jeg har fundet ud af, hvis du trykker på "i" når der står N i displayet, så
får du muligheden for at slå højttaleren til.
Hvis dus svarer ja til dette, så kommer der et S, og der kommer lyd i
højttaleren.
Trykker du derefter på S, forsvinder lyden i højttaleren igen og der står
igen N

mvh
Jan

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:462261fd$0$13932$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

Fra : NG

Dato : 18-04-07 06:07

"Jan" <jsle@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> højttaleren.
> Trykker du derefter på S, forsvinder lyden i højttaleren igen og der står

Det kunne altså stå for Normal / Speaker

det er nok svaret -