UnoTel - "2 kr. for de første 15 minutter~
Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-04-07 08:58

Hej

"2 kr. for de første 15 minutter"

Nu har UnoTel kørt med ovenståede tilbud igennem et stykke tid. - Men,
er der nogen som har tilmeldt sig, og af egen erfaring ved hvad der sker
hvis man f.eks. kun taler i 30 sekunder ? - Bliver man så også bonget
for 2 kr. ? - Jeg syntes ikke rigtigt at det fremgår af beskrivelsen af
produktet, og så blir' man jo straks mistænkelig

Vel, jeg kunne selvfølgelig blot tilmelde mig og se hvad der skete, men
ofte er den slags ikke lige så let at komme ud af igen, som det var at
komme ind, så derfor er erfaringer velkomne !.
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-07 09:04

Ole Rasmussen skrev:

> [...]
>er der nogen som har tilmeldt sig, og af egen erfaring ved hvad der sker
>hvis man f.eks. kun taler i 30 sekunder ? - Bliver man så også bonget

Ja det gør man, 30 sekunder er også indenfor de første 15 minutter.

Reelt har de dog ændret deres taktik, da det kun er samtalen der indgår i
de 2 kr, der skal også betales opkaldsgebyr, så det bliver til 2,29 kr for
den slags samtaler, samt 1,29 kr for familiesamtaler.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 10:21

Ivan V. Klattrup skrev:

> Reelt har de dog ændret deres taktik, da det kun er samtalen der indgår i
> de 2 kr, der skal også betales opkaldsgebyr, så det bliver til 2,29 kr for
> den slags samtaler, samt 1,29 kr for familiesamtaler.

Jeg mindes med gru TDC's (dengang Tele Danmark) allerførste
tilbud med graduerede takster. Sikken forvirring.

--
Bertel

Fra : Ole Rasmussen

Dato : 12-04-07 12:39

Hej

"Ivan V. Klattrup" <ivan.klattrup@gmail.com> wrote:

> [...]

>de 2 kr, der skal også betales opkaldsgebyr, så det bliver til 2,29 kr for
>den slags samtaler, samt 1,29 kr for familiesamtaler.

Tak for info ! - Ja, det anede mig godt, hm, ser ud til at de er ved
at ta' livet af sig selv...
--
M.v.h. Ole ®

"Skik følge, eller land fly"

Fra : Peter

Dato : 12-04-07 14:42

Hej.

> Tak for info ! - Ja, det anede mig godt, hm, ser ud til at de er ved
> at ta' livet af sig selv...

Jamen hvad havde du dog tænkt dig ??
- en gavebod, hvor det kun, og altid kun, er dig der tjener på det ??

Sådan er tingene jo ikke skruet sammen, ikke engang hos bare et enkelt af de
andre selskaber.....

--
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 16:06

Peter skrev:

> Jamen hvad havde du dog tænkt dig ?

Vi havde tænkt os det Unoeuro begyndte med og som Telmore stadig
kører med.

Vi snakker ikke om gavebod. Vi snakker om ens priser til alle
telefonnumre (i DK) på alle tider af døgnet.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 12-04-07 19:08

Hej.

> Vi snakker ikke om gavebod. Vi snakker om ens priser til alle
> telefonnumre (i DK) på alle tider af døgnet.

Men hvis du tror at Unoeuro m.fl. sætter penge til på det, så tager du
fejl......

Der er bare en masse forsk. abonnementer og udbud på markedet, og vær du
bare glad for det.....
- det er jeg, og jeg benytter Unotel, med 1,29 for op til 15 min. samtale i
familien.....

Da vi stortset kun taler inden for familien, så er der ingen tvivl om hvor
vi skal være.....
- og hvis du har behov for ens priser til alle i dk, så er det da fint at du
frit vælge en anden udbyder....

Men at tro at man får de første 3-4 minutter billigere hvis man ikke har
brug for mere, med Unotel´s 2-kroners løsning, det er da alligevel for
sjovt......
Hvad hvis jeg har minut-afregning og kun har brug for at tale i 15 sek. skal
det så også være billigere ??
- eller kan vi også der blive enige om at det er udemærket at jeg så bare
kan vælge en udbyder med sekund-afregning ??

--
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 20:29

Peter skrev:

> Men hvis du tror at Unoeuro m.fl. sætter penge til på det, så tager du
> fejl......

Jeg er ude af stand til at finde forbindelsen mellem dine
rablerier og så den sag vi diskuterer.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 13-04-07 07:09

Hej.

Jamen fair nok, det siger jo mere om dig, end det gør om os andre......*LOL*

--
Peter

Fra : Anders Larsson \(fje~

Dato : 19-04-07 16:21

> Jeg er ude af stand til at finde forbindelsen mellem dine
> rablerier og så den sag vi diskuterer.

Hmm ... det kunne måske skyldes forskellen på et webhotel og en
mobiludbyder....

Bertel - du må snart se at få styr på forskellen mellem UnoTel og UnoEuro

(selv om vi andre godt ved du aldrig lærer det. og derfor forventer at når
du snakker om UnoTel så er det UnoEuro du mener

--
MVH Anders (8900)
Det er fordi det er nemmere at læse - vi læser jo ikke nedefra og op.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 19-04-07 16:44

Anders Larsson (fjern ikke noget fra email adr.) skrev:

> Hmm ... det kunne måske skyldes forskellen på et webhotel og en
> mobiludbyder....

Nej, Peter og jeg har begge to tænkt på en mobiludbyder.

> Bertel - du må snart se at få styr på forskellen mellem UnoTel og UnoEuro

De kunne da også bare slå de to firmaer sammen til ét.

> (selv om vi andre godt ved du aldrig lærer det. og derfor forventer at når
> du snakker om UnoTel så er det UnoEuro du mener

Pudsigt nok fejler jeg aldrig den vej rundt.

Jeg tror at jeg for fremtiden vil kalde begge firmaer UnoX.

--
Bertel

Fra : Lars Christensen

Dato : 19-04-07 19:39

On Thu, 19 Apr 2007 17:43:43 +0200, Bertel Lund Hansen
<unospamo@lundhansen.dk> wrote:

>Jeg tror at jeg for fremtiden vil kalde begge firmaer UnoX.

Bare pas på du ikke får Hydro Texaco på nakken

Fra : BorreBoy

Dato : 12-04-07 19:32

"Ole Rasmussen" <newsfeeds@FJERN.melby-online.dk> skrev i en meddelelse

> Hej

> Tak for info ! - Ja, det anede mig godt, hm, ser ud til at de er ved
> at ta' livet af sig selv...

Underlig påstand. Jeg er særdeles glad for disse 2 tilbud. Det fås ikke
billigere andre steder.
Er selvfølgelig godt klar over, at gns. samtalerne skal være over 2
minutter, før det kan betale sig.

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 20:31

BorreBoy skrev:

> Underlig påstand.

Ikke helt. Unoeuro scorede mange kunder på de ensartede priser.
Vi er nok alle sammen flyttet igen nu. Læg mærke til hvor mange
af os der gik tilbage til Telmore som var dem der begyndte med
(og stadig har) den politik.

> Jeg er særdeles glad for disse 2 tilbud.

Det kan selvfølgelig svare sig for nogle kunder.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-07 20:38

Bertel Lund Hansen skrev:

>Læg mærke til hvor mange
>af os der gik tilbage til Telmore som var dem der begyndte med
>(og stadig har) den politik.

10-15 personer, det er i hvert fald ca det antal som jeg har set vælge at
gå tilbage til telmore.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 21:43

Ivan V. Klattrup skrev:

> 10-15 personer, det er i hvert fald ca det antal som jeg har set vælge at
> gå tilbage til telmore.

Ja, og hvor mange Unoeurokunder var der i alt blandt de folk der
skriver her i gruppen? Prøv så at regne procenten ud.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-07 21:51

Bertel Lund Hansen skrev:

>Ja, og hvor mange Unoeurokunder var der i alt blandt de folk der
>skriver her i gruppen? Prøv så at regne procenten ud.

Hvilket ikke vil give andet end procenten for det antal der deltager i
denne gruppe, og eftersom usenet i følge tdc kun anvendes af under 1
procent af dem der anvender internet, er det ikke noget seriøst tal der
kommer ud af det.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 21:57

Ivan V. Klattrup skrev:

> [...]
> denne gruppe, og eftersom usenet i følge tdc kun anvendes af under 1
> procent af dem der anvender internet, er det ikke noget seriøst tal der

Til tv-ratings bruger man et panel på 1000 husstande. Hvis vi
gætter på at der er 2 mio. husstande, udgør panelet 0,05 %.

--
Bertel

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-04-07 22:38

Bertel Lund Hansen skrev:

>Til tv-ratings bruger man et panel på 1000 husstande. Hvis vi
>gætter på at der er 2 mio. husstande, udgør panelet 0,05 %.

Jeg betragter heller ikke seertal som seriøse.

--
Ivan V. Klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 12-04-07 22:50

Ivan V. Klattrup skrev:

> Jeg betragter heller ikke seertal som seriøse.

Det gør statistikere - inden for den givne margin. Dem der
disponerer deres sponsorater ud fra seertallene, gør også, og
ligeså de kanaler der lægger programmer efter dem.

--
Bertel

Fra : Peter

Dato : 13-04-07 07:16

Hej.

> Det gør statistikere - inden for den givne margin. Dem der
> disponerer deres sponsorater ud fra seertallene, gør også, og
> ligeså de kanaler der lægger programmer efter dem.

Men som du forhåbentlig er klar over, er der meget nøje retningslinier for
hvordan disse målinger skal laves, og hvordan seerene udvælges, så de med et
minimum af seere stadig giver et rimeligt resultat.....

Svjv. er der ingen af denne type "filter" her i NG.....

--
Peter

Fra : Bertel Lund Hansen

Dato : 13-04-07 09:08

Peter skrev:

> [...]
> minimum af seere stadig giver et rimeligt resultat.....

> Svjv. er der ingen af denne type "filter" her i NG.....

Næ, *det* er en holdbar indvending. Det er svært at vide i
hvilken grad debatgruppebrugere er typiske mobilbrugere.

--
Bertel

Fra : Jesper Hansen

Dato : 12-04-07 16:27

> [...]
> ofte er den slags ikke lige så let at komme ud af igen, som det var at
> komme ind, så derfor er erfaringer velkomne !.
Jeg bliver mere og mere glad for at jeg forlod unotel, sikke noget roderi.