Billigste sted at købe en SE w810i ?
Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 09-04-07 17:39

Jeg er på jagt efter sådan en mobiltelefon, men hvor er det billigste
sted ?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Anders

Dato : 09-04-07 18:03

Det billigste jeg lige kan finde er 1189,- m. abb. hos Monatel.
Det er med Telia Express - inkl. i de 1189,-).
+ 100,- til en unlocker, hvis den skal lukkes op indenfor de 6 md.

Ellers så koster den 1715,- u. abb. hos GoBlue.dk

Anders

Fra : Torben

Dato : 15-04-07 22:11

Hej Jesper.

Jeg har en til salg til 1000 og den er ikke simlåst.
Det er 6 mrd. gammel og fejler ikke noget og så er den sort.
Skriv hvis du er interesseret.

Mvh.

Torben