Nokia 6280 vs. 6288
Fra : Kim Kristensen

Dato : 09-04-07 13:43

Hej

Jeg har lidt svært ved at finde afgørende forskelle på Nokia 6280 og
6288, er der noget jeg har overset?

Det jeg syntes der stikker mest ud er at der er datakabel med men kun
64MB kort med til 6280, mens kablet mangler til 6288 hvor man så får
et 512MB kort i stedet.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Kim Kristensen

Dato : 12-04-07 10:42

On 9 Apr., 14:42, "Kim Kristensen" <k...@kristensen.tdcadsl.dk> wrote:
> [...]
>
> Det jeg syntes der stikker mest ud er at der er datakabel med men kun
> 64MB kort med til 6280, mens kablet mangler til 6288 hvor man så får

Jeg har købt en sort 6288, og det omtalte mobil/PC-kabel var faktisk
med.

Med venlig hilsen Kim

Fra : Steen

Dato : 12-04-07 11:55

"Kim Kristensen" <kim01@kristensen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> Det jeg syntes der stikker mest ud er at der er datakabel med men kun
> 64MB kort med til 6280, mens kablet mangler til 6288 hvor man så får
> et 512MB kort i stedet.

Kan man godt sætte en 2GB kort i, jeg mener kan teknikken klare det relativt
store lagerområde?

/Steen

Fra : Kim Kristensen

Dato : 27-04-07 20:04

On 12 Apr., 12:55, "Steen" <s...@cutie.dkx> wrote:

> Kan man godt sætte en 2GB kort i, jeg mener kan teknikken klare det relativt
> store lagerområde?
>
> /Steen

Efter hvad jeg har læst så ja, men jeg har ikke prøvet med andet end
512MB som følger med.

Med venlig hilsen Kim