For og imod Samsung D500 ??
Fra : Peter

Dato : 08-04-07 17:33

Hej.

Kort og godt, hvad taler for og imod et køb af en Samsung D500 ??
- den skal udelukkende være stabil til Telefoni og SMS/MMS....

Så eks. lyd, SMS-skrive ting, og batteri-levetid er nok de ting vi mest
spørger til....

Og hvad siger i til at man køber sådan en brugt 3 mdr ??

--
Peter

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 18:21

"Peter" <pshdo@tele.two.adsl.dk> wrote in message
> [...]
> spørger til....
>
> Og hvad siger i til at man køber sådan en brugt 3 mdr ??

Det er en udemærket telefon, hvis man kan undvære memorykort. Den fejler det
samme som alle andre Samsungtelefoner, nemlig at man ikke kan vælge en MP3
som ringetone. Opløsningen i displayet er heller ikke vildt høj. Bortset fra
det er det en stabil og velfungerende telefon. Selve betjeningen er meget
lig andre Samsungmodeller, så der kommer nok ikke de helt store
overraskelser. Standbytiden (som jeg går ud fra er dét I reelt spørger til,
og ikke batterilevetiden, som er hvor længe batteriet kan "leve" inden det
skal skiftes ud), er også ganske udemærket. Ikke ringere end på de fleste
andre telefoner jeg har prøvet. Dog må den ikke koste alverden brugt.
3-400,- for et fejlfrit eksemplar, hvis den ikke er SIM-låst.

mvh.
Kim Frederiksen, Samsung Servicecenter

Fra : Ukendt

Dato : 08-04-07 18:24

"Kim Frederiksen" <kim at the-coffeeshop.dk> wrote in message

> Det er en udemærket telefon, hvis man kan undvære memorykort. Den fejler
> det samme som alle andre Samsungtelefoner, nemlig at man ikke kan vælge en
> MP3 som ringetone.

Rettelse: Man kan ikke vælge en MP3 som SMS-tone

Fra : Peter

Dato : 08-04-07 18:42

Hej.

Tak for dit svar....

Og ja, det var selvfølgelig standby-tiden, og ikke levetiden.....

Så er prisen på 400.- for en der er 3 mdr. altså rimelig i orden, det lyder
jo fint nok......

--
Peter