igen
Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 11:49

John <nogen@pladderballe.ok>:

>Klart, eftersom Mein Kampf er best-seller i muhammedanske lande..

Mein Kampff står på folkebiblioteket, så efter dit ræsonnement er
danskere nazister

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 15-04-07 13:31

On 15 Apr., 12:49, Al-Khilafah <inva...@invalid.invalid> wrote:

> Mein Kampff står på folkebiblioteket, så efter dit ræsonnement er
> danskere nazister

Almindelig folkeoplysning -
Det gør koranen også. Gør det danskerne til muslimer ?

Mvh. Niels Bruun.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 18:57

Niels_Bruun@yahoo.dk:

>Almindelig folkeoplysning -
>Det gør koranen også. Gør det danskerne til muslimer ?

Så MK blandt muslimer er også folkeoplysning

Fra : @

Dato : 15-04-07 19:39

On 15 Apr 2007 05:30:30 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

>Almindelig folkeoplysning -
>Det gør koranen også. Gør det danskerne til muslimer ?

det gør bibelen også

gør det muhamedanere til kristne?

--
Frihed er retten til at fortælle folk det,
som de ikke ønsker at høre

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 13:40

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Mein Kampff står på folkebiblioteket, så efter dit ræsonnement er
> danskere nazister

Sludder, den er ikke en best seller i Dk, det er den i førnævnte lande.

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 18:58

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Sludder, den er ikke en best seller i Dk, det er den i førnævnte lande.

Det vil jeg gerne se bevist.

Men når alt kommer til alt, så var nazi.bevægelsen et helt
europæisk produkt

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 19:12
Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:26

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Det får du så

>http://news.bbc.co.uk/1/hi/world/europe/4361733.stm
>http://www.freeman.org/m_online/oct99/meinkampf.htm
>http://www.mfa.gov.il/MFA/Archive/Articles/2000/Hitler%20is%20a%20Youth%20Idol-%20Mein%20Kampf%20is%20a%20Bestseller
>http://www.intelligence.org.il/eng/sib/3_05/mein_kampf.htm

Nå, men det er da godt, at muslimer interesserer sig for
europæisk historie

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:32

On 15 Apr 2007 18:25:51 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nå, men det er da godt, at muslimer interesserer sig for
>europæisk historie

europæisk

verdens første nazist var den påståede profet fra Mekka

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:45

@ <1@invalid.net>:

>verdens første nazist var den påståede profet fra Mekka

Han var ikke nazist

Fra : @

Dato : 16-04-07 12:02

On 16 Apr 2007 09:44:59 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Han var ikke nazist

jo det var han da i allerhøjeste grad

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:11

@ <1@invalid.net>:

>jo det var han da i allerhøjeste grad

Mener du, at han var medlem af DNSAP?

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:21

On 16 Apr 2007 16:11:22 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mener du, at han var medlem af DNSAP?

nej

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:45

@ <1@invalid.net>:

>nej

Mener du, han havde læst Mein Kampff, og var enig i ideologien at
den germanske/ariske race var overlegen?

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:31

On 17 Apr 2007 09:45:04 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mener du, han havde læst Mein Kampff, og var enig i ideologien at
>den germanske/ariske race var overlegen?

omvendt

Hitler tog ved lære af muhamedanismen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:15

@ <1@invalid.net>:

>omvendt

>Hitler tog ved lære af muhamedanismen

Så jeg har ret

Q.E.D

Fra : @

Dato : 17-04-07 15:43

On 17 Apr 2007 14:15:18 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Så jeg har ret

så var den falske profet Muhammed jo netop verdens første nazist

Fra : @

Dato : 16-04-07 12:03

wrote:

>Han var ikke nazist

jo det var han

et folk
en profet
en gud

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:16

On 15 Apr 2007 17:58:23 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det vil jeg gerne se bevist.
>
>Men når alt kommer til alt, så var nazi.bevægelsen et helt
>europæisk produkt

ja, men Hitler var inspireret af muhamedanismen

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:23

@ <1@invalid.net>:

>ja, men Hitler var inspireret af muhamedanismen

Det har vist ikke været i nævneværdig grad

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:16

wrote:

>Det vil jeg gerne se bevist.
>
>Men når alt kommer til alt, så var nazi.bevægelsen et helt
>europæisk produkt

sludder,

koranen er da meget ældre end Hitlers bog

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:24

@ <1@invalid.net>:

>sludder

Forkert

>, koranen er da meget ældre end Hitlers bog

Ja?

Fra : John

Dato : 15-04-07 20:45

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> skrev i en meddelelse

> Det vil jeg gerne se bevist.

Måske kender du slet ikke fx Google og Wikipedia, eller er for
doven til selv at søge:

".. Mein Kampf was sixth on the Palestinian bestseller list,
circa September 1999,[8] and the book, translated into Arabic,
has been widely distributed in the Arab-Muslim world from the
1930s to the present.[9]
A Turkish edition was reported to be a bestseller in Turkey in
March 2005 .."

http://en.wikipedia.org/wiki/Mein_kampf#Current_availability

Måske er koranen din eneste informations-kilde. Stakkel..

Fra : N_B_DK

Dato : 15-04-07 14:29

"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

> Mein Kampff står på folkebiblioteket, så efter dit ræsonnement er
> danskere nazister

Er du så også kristen ? for det ville da undre mig hvis der ikke også står
en bibel eller 2.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 19:00

N_B_DK <N_B_DKSPAM@hotmail.com>:
>"Al-Khilafah" <invalid@invalid.invalid> wrote in message

>Er du så også kristen ? for det ville da undre mig hvis der ikke også står
>en bibel eller 2.

Det var den tankegang, som undrede mig

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:18

On 15 Apr 2007 17:59:57 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det var den tankegang, som undrede mig

vås

du kunne ikke lide oplysningen om at Hitlers "Mein Kampf" er en
bestseller i muhamedanske lande

derfor begyndte DU SELV med noget sludder om at bogen står på danske
biblioteker

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:47

@ <1@invalid.net>:

>vås

>du kunne ikke lide oplysningen om at Hitlers "Mein Kampf" er en
>bestseller i muhamedanske lande

Det har jeg intet imod, hvis den er

>derfor begyndte DU SELV med noget sludder om at bogen står på danske
>biblioteker

Det var jo netop dit ræsonnement jeg overførte...

Fra : @

Dato : 16-04-07 12:04

On 16 Apr 2007 09:46:56 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Det har jeg intet imod, hvis den er

>Det var jo netop dit ræsonnement jeg overførte...

nej det var det lige netop ikke

at du lyver om at det er det samme om en bog er tilgængelig på
bilbioteket eller det er en storsælger hos boghandleren viser kun at
du er en højest utroværdig uvederhæftig muhamedaner

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:13

@ <1@invalid.net>:

>nej det var det lige netop ikke

OK, så forklar mig hvorledes dette bogsalg gør muhammedanere til
nazister

Fra : @

Dato : 15-04-07 19:30

On 15 Apr 2007 10:49:21 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Mein Kampff står på folkebiblioteket, så efter dit ræsonnement er
>danskere nazister

pladder -- igen

at Hitlers og Muhammeds ideologi er ens er der slet ingen tvivl om

derfor er "Mein Kampf" netop en bestseller i muhamedanske lande

Fra : Al-Khilafah

Dato : 15-04-07 20:00

@ <1@invalid.net>:

>at Hitlers og Muhammeds ideologi er ens er der slet ingen tvivl om

Åbenlyst forkert

Fra : @

Dato : 15-04-07 20:46

On 15 Apr 2007 18:59:45 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Åbenlyst forkert

påvis det forkerte???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 10:49

@ <1@invalid.net>:

>påvis det forkerte???

Nu var det ikke min påstand. Men nemt nok alligevel: muslimer
skal bede fem gange om dagen, nazister har ikke en sådan regel

Fra : @

Dato : 16-04-07 12:06

On 16 Apr 2007 09:48:38 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Nu var det ikke min påstand. Men nemt nok alligevel: muslimer
>skal bede fem gange om dagen, nazister har ikke en sådan regel

og?

hvad har det med forskel/lighed mellem de to onde ideologier at gøre?

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 17:14

@ <1@invalid.net>:

>og?

Bevisbyrden er din

>hvad har det med forskel/lighed mellem de to onde ideologier at gøre?

At de ikke er ens, selvfølgelig

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:14

On 16 Apr 2007 16:14:10 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Bevisbyrden er din

>At de ikke er ens, selvfølgelig

To tvillinger er heller ikke ens....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 18:42

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>To tvillinger er heller ikke ens....

Jeg fandt een afvigelse, som var nok til at vælte "ens" teorien.

Men jeg havde heller ikke tænkt mig at dokumentere dine
påstande, så kom igang, hvis du vil diskutere

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 18:48

On 16 Apr 2007 17:42:10 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Jeg fandt een afvigelse, som var nok til at vælte "ens" teorien.

De to ideologier er ganske rigtigt ikke ens, men der er uhyggeligt
mange fælles træk....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 16-04-07 19:11

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>De to ideologier er ganske rigtigt ikke ens, men der er uhyggeligt
>mange fælles træk....

Så du er enig nu

Hvad er det for fælles træk?

Fra : Alucard

Dato : 16-04-07 19:46

On 16 Apr 2007 18:11:06 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Så du er enig nu
>
>Hvad er det for fælles træk?

Jødehad, lederen kan aldrig tage fejl, de "rettroende" er mere værd
end alle andre, alle der ikke underkaster sig skal udryddes....... Vil
du have flere...???

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:41

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Jødehad

Forkert

>, lederen kan aldrig tage fejl,

Hvem er denne muslimsk "leder"?

> de "rettroende" er mere værd
>end alle andre,

I nazismen er det en RACE

>alle der ikke underkaster sig skal udryddes.......

forkert

>Vil
>du have flere...???

Lad os først afprøve dine hidtidige påstande

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:05

On 17 Apr 2007 09:41:20 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Forkert

Vil du bilde mig ind at muslimerne ikke ønsker jøderne udslettet fra
jordens overflade...??? ))

>Hvem er denne muslimsk "leder"?

Muhammed, den pædofile falske profet....

>I nazismen er det en RACE

Er jøder en "race"...???

>forkert

Nix... Hvis jeg i et muslimsk samfund (f.eks. Saudi Arabien) gik rundt
på gaden og højlydt påstod at MIN gud er den eneste sande gud, så vil
det blive betragtet som et angreb på islam og mit liv ville ikke være
fem flade ører værd (hvis jeg altså ikke underkastede mig og
konverterede til ondskabens religion, islam).....

>Lad os først afprøve dine hidtidige påstande

Er gjort....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 11:28

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Vil du bilde mig ind at muslimerne ikke ønsker jøderne udslettet fra
>jordens overflade...??? ))

Nej

>Muhammed, den pædofile falske profet....

Så du mener koranen?

>Er jøder en "race"...???

Nej

> [...]
>fem flade ører værd (hvis jeg altså ikke underkastede mig og
>konverterede til ondskabens religion, islam).....

At råbe "min gud er den sande Gud" er ikke at ikke underkaste sig

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 11:56

On 17 Apr 2007 10:27:38 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Så du mener koranen?

Nej, det er en bog.... Jeg mener den pædofile "profet"....

>Nej

Hvorfor skriver du så "I nazismen er det en RACE"...???

Nå, kunne du ikke svare...??? )))))))

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 15:11

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Nej, det er en bog.... Jeg mener den pædofile "profet"....

Han er død

>Hvorfor skriver du så "I nazismen er det en RACE"...???

Fordi i nazismen er det en RACE, som er mere værd, selvfølgelig

>Nå, kunne du ikke svare...??? )))))))

Det var dit postulat, og det blev modbevist

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 16:40

On 17 Apr 2007 14:11:02 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Han er død

Det er Hitler også, men der render stadig idioter rundt og tilbeder
ham....

>Det var dit postulat, og det blev modbevist

Du modbeviste ikke en skid.... Du snakkede bare udenom....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:17

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Det er Hitler også, men der render stadig idioter rundt og tilbeder
>ham....

Ok. Nu har vi eet lighedspunkt : een leder, som betyder enormt
meget. Men dette kan jo kun een ting, og kan gælde for andet også

>Du modbeviste ikke en skid....

Bevisbyrden er faktisk din

>Du snakkede bare udenom....

Hvor?

Fra : Alucard

Dato : 17-04-07 19:26

On 17 Apr 2007 18:17:00 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Bevisbyrden er faktisk din

Hvorfor påstår du så at have modbevist det, når du IKKE har...???

>Hvor?

Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..... Læs dog hvad du selv skriver....

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 19:56

Alucard <alucard44@hotmail.com>:

>Hvorfor påstår du så at have modbevist det, når du IKKE har...???

Sjovt du beskylder MIG for at snakke udenom

>Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaab..... Læs dog hvad du selv skriver....

Ok, det er læst, hvad nu?

Fra : @

Dato : 16-04-07 20:23

wrote:

>Bevisbyrden er din

>At de ikke er ens, selvfølgelig

så påpeg nogle VÆSENTLIGE forskelle på de ideologiske plan

ikke småting med hvad man spiser og drikker eller at nogen stiker
røven i vejret og andre stikker højre arm i vejret

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:44

@ <1@invalid.net>:

>så påpeg nogle VÆSENTLIGE forskelle på de ideologiske plan

Du postulerede at de var "ens", og det modbeviste jeg -

MEN BEVISBYRDEN ER STADIG DIN

Fra : @

Dato : 17-04-07 11:31

On 17 Apr 2007 09:43:47 GMT, Al-Khilafah <invalid@invalid.invalid>
wrote:

>Du postulerede at de var "ens", og det modbeviste jeg -

nej det gjorde du lige netop ikke

Fra : Bruno Christensen

Dato : 16-04-07 19:41

On 16 Apr 2007 16:14:10 GMT, Al-Khilafah wrote:

> Bevisbyrden er din

> At de ikke er ens, selvfølgelig

Selvfølgelig har du ret.

En tegnefilm med Mickey Mouse og en anden med Anders And er heller
ikke ens.

Dog kan de ligne hinanden og være lige sjove.

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Konrad

Dato : 17-04-07 05:33

Bruno Christensen wrote:

> Selvfølgelig har du ret.
>
> En tegnefilm med Mickey Mouse og en anden med Anders And er heller
> ikke ens.
>
> Dog kan de ligne hinanden og være lige sjove.

I skarp kontrast til emnet, nemlig. Utroligt egentligt at det kan være så
stort et issue at sammenligne. Gad vide hvad man får ud af det, udover
følelsen. Selvom man som @ f.eks kan sidestille Muhammed og Hitler, så
forbliver sammenligningen oppe i hovedet på ham. Selvom sammenligningen "går
op" og @ "vinder" vil Muhammed og Hitler stadigvæk være 2 vidt forskellige
personer, der udover 1500 års tidsspand faktisk ikke deler særlig meget
andet, end at vi kender deres navne.

Fra : Al-Khilafah

Dato : 17-04-07 10:42

Bruno Christensen <news@lpdommer.dk>:

>Selvfølgelig har du ret.

>En tegnefilm med Mickey Mouse og en anden med Anders And er heller
>ikke ens.

Ja