Ungdomshuset: de første domme er afsagt
Fra : Ukendt

Dato : 13-04-07 18:30

Ungdomshus: Halvt år for stenkast

http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6665349.html?forside

Kim Larsen, jeg har flere gange set dig udtrykke din harme over "pjatdomme"
for vold. Denne gang ser det ud til at domstolene har hørt din bøn, og andet
manglede da også bare. Jeg går ud fra du hilser de hårdere voldsdomme
velkommen.

mvh.
Kim Frederiksen

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 13-04-07 19:02

Kim Frederiksen formulerede spørgsmålet:
> [...]
> manglede da også bare. Jeg går ud fra du hilser de hårdere voldsdomme

Kim Larsen forklarede:

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 19:18

"Kim Frederiksen" <kim snabel-a the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> Ungdomshus: Halvt år for stenkast
>
> http://nyhederne.tv2.dk/article.php/id-6665349.html?forside

Puha. Det er lige til at få sved på panden over. Især ham den 44 årige
der fik 3 mdr. for flaskekast. Jeg stod og nød en sodavand i en pause
ifbm mit foto/film projekt d. 1 marts og dagene efter. På et tidspunkt
kom der en gut løbende, ramlede lige ind i mig idet jeg var ved at suge den
sidste dråbe ud af jolly colaen. Den røg ud af hånden på mig og landede
heldigvis IKKE på en betjent men på gaden.

Jeg kunne have været meget uheldig dér.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-07 19:26

In news:461fc94f$0$90263$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:
> [...]
> suge den sidste dråbe ud af jolly colaen. Den røg ud af hånden på mig
> og landede heldigvis IKKE på en betjent men på gaden.

Alene at du kan skrive ovenstående sludder viser jo du ikke fatter ret
meget, den 44 årige har jo indrømmet at han kastede en flaske mod politiet.

--
MVH. N_B_DK
Hvis du også er utilfreds med dansk tale på discovery.

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 19:41

> [...]
>
> Alene at du kan skrive ovenstående sludder viser jo du ikke fatter ret
> meget, den 44 årige har jo indrømmet at han kastede en flaske mod

jeg har fattet det hele. ovenstående er oplevet , men ment som en
morsomhed.

uanset om han havde nægtet ville ham den 44 årige været fænsglet/dømt
alligevel.
politiet ligger inde med ekstremt meget billededokumentation.

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-07 19:46

In news:461fceba$0$90272$14726298@news.sunsite.dk,
Peter Heide <pheide@ofir.dk> typed:

> politiet ligger inde med ekstremt meget billededokumentation.

Forhåbenligt, ser da gerne at så mange som muligt bliver dømt.

Fra : Michael Meidahl Jens~

Dato : 13-04-07 20:06

"Peter Heide" skrev i en meddelelse

>Jeg stod og nød en sodavand i en pause
> ifbm mit foto/film projekt d. 1 marts og dagene efter. politiet ligger
> inde med ekstremt meget >billededokumentation.

He-He....
Hørte du nogen råbe "lorteland"
I 60'erne var Jolly Cola også med ved "verdensbanken"
Det har Coca Cola aldrig glemt.
ovenstående er helt sikkert ment som en morsomhed.

--
Venlig Hilsen
Michael Meidahl Jensen

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 20:31

"Michael Meidahl Jensen" <mmjFJERNDETTE@tidsfaktoren.dk> skrev i en
meddelelse news:461fd49a$0$15873$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk...

point taken. men sådan gik det ikke.

Fra : Kim2000

Dato : 13-04-07 20:31

> [...]
> bøn, og andet manglede da også bare. Jeg går ud fra du hilser de hårdere

Jeg har på fornemmelse at det ikke gælder når der er tale om folk med de
rigtige meninger

Fra : N_B_DK

Dato : 13-04-07 20:39

In news:461fdaa3$0$145$edfadb0f@dread11.news.tele.dk,
Kim2000 <kim2000@surfer.dk> typed:

> Jeg har på fornemmelse at det ikke gælder når der er tale om folk med
> de rigtige meninger

Kim Larsen og hans "rigtige" meninger kan han stikke langt op hvor solen
ikke skinner.

Fra : Hr. Jensen

Dato : 13-04-07 23:21

On Fri, 13 Apr 2007 21:38:30 +0200 "N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com>
sent the following smoke signals:

>Kim Larsen og hans "rigtige" meninger kan han stikke langt op hvor solen
>ikke skinner.

Hvor er det henne? Han virker da som om at han gerne bøjer sig forover
når det kommer til muhamsere og andre madvarer...

Så mon ikke at der slipper lidt sollys ind engang imellem?

--
Thomas

The Hangman's Knot Inn

Fra : JBH

Dato : 14-04-07 09:53

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> når det kommer til muhamsere og andre madvarer...
>
> Så mon ikke at der slipper lidt sollys ind engang imellem?

LOOOL..

mvh
JBH

Fra : N_B_DK

Dato : 14-04-07 18:40

"Hr. Jensen" <aage.er@musikalsk.invalid> wrote in message

> Så mon ikke at der slipper lidt sollys ind engang imellem?

;)

--
MVH. N_B_DK
Boykot Berlinske!