Beskedrapport
Fra : Simon K.N

Dato : 03-07-01 11:43

Hey der!

Har nok været oppe at vende før, men kan man ikke slå den beskedrapport man
får efter hvert afsendt sms fra? Har hørt man kan skrive #1* (tror jeg nok
:) før hver besked men det er ikke muligt at få det helt væk?

Takker på forhånd

/ Simon K.N

Fra : Devast8or

Dato : 03-07-01 11:46

Spørgsmålet har lige været for et par dage siden. Se tråden der hedder
'Besked sendt SMS fra WOL, p....irriterende' fra 29/06-01
HTH

Devast8or

--
Spamfilter activated

Fra : MoDeM

Dato : 04-07-01 01:51

hvordan slår man den til på en t28 har sonofon..

plejer at få dem på min nokia der sætter man det til i besked
indstillingerne. men hvordan gør man på en ericsson??

Mvh
Morten Terp
Mobiltoner.dk
info@mobiltoner.dk

---------- Reklame ----------
Weblove.dk - Danmarks nye dating side. Find den eneste, en god ven eller
bare en at skrive med her...

Fra : Niels Andersen

Dato : 04-07-01 14:14

> [...]
> får efter hvert afsendt sms fra? Har hørt man kan skrive #1* (tror jeg nok
> :) før hver besked men det er ikke muligt at få det helt væk?

Se i manualen til din telefon.
Sådan gør du på en Nokia 3210:
Menu -> Beskeder -> Besked-indstillinger -> Fælles -> Aktivitetsrapporter
Vælg Ja eller Nej.

Hvis ikke dette hjælper, så er det nok ikke rapporter du får, men bare helt
almindelige SMS'er. Det er røv og nøgler, mig bekendt kan du ikke gøre
hverken fra eller til, og din telefon kan selvfølgelig ikke se forskel, og
dermed behandle dem anderledes. (Fx: Når jeg har fyldt min telefon med
rapporter kan jeg vælge at slette alle rapporter på én gang, uden at pille
ved mine SMS'er der ikke skal slettes.)

--
Mvh.

Niels Andersen