Jeg savner den daglige - Warming.
Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 13-04-07 14:37

Iiiiiiiihhhh.!!!!!

Næsten abstinenser. Lidt tanke udfordring fra Warming tilsat humor.
Det er ( næsten ) altid herligt.

Hvor er Warming ?
Jeg må afsted på Yamahaen -

Mvh. Niels Bruun.

Fra : kk

Dato : 13-04-07 15:16

<Niels_Bruun@yahoo.dk> skrev i en meddelelse

[...]

Er han måske frihedsberøvet?
mvh
kk

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 17:28

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Iiiiiiiihhhh.!!!!!
>
> Næsten abstinenser. Lidt tanke udfordring fra Warming tilsat humor.

Der sér godt lukket ud hos dem, kørte lige forbi i et andet ærinde i
nabolaget.

Fra : Bruno Christensen

Dato : 13-04-07 19:37

On 13 Apr 2007 06:37:21 -0700, Niels_Bruun@yahoo.dk wrote:

> Næsten abstinenser. Lidt tanke udfordring fra Warming tilsat humor.
> Det er ( næsten ) altid herligt.

Tjoh, det er omkring fjorten dage siden at jeg postede mine
bekymringer omkring BW.

Så vidt vides sidder han i en retssal anklaget for
blufærdighedskrænkelse (som åbenbart er sket sidste eller forrige
sommer)

--
Med Venlig Hilsen
Bruno Christensen

Fra : Peter Heide

Dato : 13-04-07 19:52

[...]

Kan du ikke bruge Trond Halvorsen indtil Warmings ( helt sikkert ) snarlige
genopstandelse ?

Fra : Niels_Bruun@yahoo.dk

Dato : 13-04-07 22:22

On 13 Apr., 20:51, "Peter Heide" <phe...@ofir.dk> wrote:
> <Niels_Br...@yahoo.dk> skrev i en meddelelsenews:1176471441.062567.150870@q75g2000hsh.googlegroups.com...
>
> Iiiiiiiihhhh.!!!!!
>
> Næsten abstinenser. Lidt tanke udfordring fra Warming tilsat humor.
> Det er ( næsten ) altid herligt.
>
> Hvor er Warming ?
> Jeg må afsted på Yamahaen -
>
> Kan du ikke bruge Trond Halvorsen indtil Warmings ( helt sikkert ) snarlige
> genopstandelse ?

Nej, langt fra -
Du kan sige om Warming, hvad du vil - og han er helt og aldeles -
ligeglad

Rent etisk er han dk.politiks mest - cleane - debatør.

Den slags finder jeg altid beundringsværdigt - her og der er der rene
perler. Eller stof til eftertanke.
Manden er intelligent, velformuleret, nytænkende i sprogblomster -
MOBIL - BADEFORHÆNG og betragtende fra en anderledes vinkel. Med
alt det crap, han får hældt i nakken, må han da godt vide, at jeg
tænker sådan i ny og næ.

Mvh. Niels Bruun.

Fra : kk

Dato : 14-04-07 08:31

> [...]

MOBIL - BADEFORHÆNG og betragtende fra en anderledes vinkel. Med
alt det crap, han får hældt i nakken, må han da godt vide, at jeg

....og underholdningsværdien i hans indlæg er uovertrufne!
God weekend
kk