Danskerne har det afslappet med sort arbej~
Fra : Kim Frederiksen

Dato : 12-04-07 09:04

Danskere vil ikke afsløre skattefusk
12. apr. 2007 06.12 Indland Opdat.: 12. apr. 2007 07.09
Der er stort set ingen grund til at frygte, at naboen sladrer til
myndighederne, hvis du får udført sort arbejde derhjemme

jowjow ... danskerne er stadig pænt uinteresserede i at sladre om hinanden
for at tjene penge til statskassen ... det kan man jo godt godte sig lidt
over.

mvh.

Kim Frederiksen

Fra : E.M.

Dato : 12-04-07 15:58

"Kim Frederiksen" <kim@the-coffeeshop.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> for at tjene penge til statskassen ... det kan man jo godt godte sig lidt

Sort arbejde betragter jeg som selvforsvar

E.M.

Fra : Ukendt

Dato : 12-04-07 16:57

E.M. wrote:

> Sort arbejde betragter jeg som selvforsvar

LOL! ... det er nu ikke så meget det med skatteundragelse jeg godter mig
over, mere dét at folk ikke vil sladre om hinanden.

mvh.
Kim Frederiksen