Islamisten Said Mansour dømt skyldig. Ud m~
Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 09:59

News:

=== citat start ===

TV2 TTV s138 Ons 11 Apr (2007, CET) 10.45.26

Mansour dømt for terror-opfordring

Islamisten Said Mansour fra Brønshøj
blev i dag idømt tre år og seks
måneders fængsel for at opfordre til
terror. Anklagen bundede i film og cd-
rommer med et indhold, der gik ud på at
ophidse andre til at deltage i voldelig
jihad.

Mansours materiale er spredt vidt og
bredt, og noget er fundet hos
terrormistænkte i Tyskland og Italien.

Dette materiale skal nu konfiskeres,
oplyste dommeren i Københavns Byret.

11. apr 10:24 (CET, red.)

=== citat slut ====

Men hans danske statsborgerskab blev beklageligvis ikke taget fra ham, så
han bliver ikke udvist til hans hjemland Marokko.

Hvorfor skal Danmark give terrorister og medsammensvorne husly ?...

ET-Break:
(2007-04-11, Wednesday, CET 10:32, GMT 08:32)
- "Svar mig ?"

(Men dog, ET. Interesserer du dig også for sådanne sager ?)

At manden frygter repressalier i Marokko (sikkert med god grund) ... Burde
han ikke have tænkt over dette, INDEN han begyndte at opildne til terror...

10:33
- "Jo."

.... og dermed UNDLADT at *misbruge* Danmarks gæstfrihed ?

Ud med det svin !!!

Ank sagen til Højesteret om nødvendigt.

Send et budskab til hele Verden:

Danmark (og andre nationer) fungerer IKKE som et skalkeskjul for
terroristvirksomhed...

10:42
- "Amen."

Du er nu en sjov fyr, ET ...

What will come after 04-11 ?

10:43
- "Let me guess ... please."

-

Last file-OUTPUT:
6274 news:niJSh.24$rg7.2@news.get2net.dk
6373 news:WWISh.23$687.17@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6375

Fra : Noreply

Dato : 11-04-07 10:18

"Jesus-loves-you" <John15.13@1.John4.8.Heaven> skrev i en meddelelse
> News:
> Men hans danske statsborgerskab blev beklageligvis ikke taget fra ham, så
> han bliver ikke udvist til hans hjemland Marokko.

man kan kun håbe at nogen vil være så venlige at aflive ham så hurtigt som
muligt.

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-07 16:59

Jesus-loves-you <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote:

> Men hans danske statsborgerskab blev beklageligvis ikke taget fra ham, så
> han bliver ikke udvist til hans hjemland Marokko.

En ankesag?
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 17:48

"Per Rønne" skrev

[ ... file 6375 ... ]

> En ankesag?

Last Per-Rønne memory:

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-07 18:22

Jesus-loves-you <John15.13@1.John4.8.Heaven> wrote:

> "Per Rønne" skrev
>
> [ ... file 6375 ... ]

> Last Per-Rønne memory:

Jov, og tilsyneladende for mange år siden. Men på et tidspunkt fik jeg
ved en fejltagelse slettet killfilen.

At det er mange år siden kan ses at en totalt forældet e-mail adresse.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-04-07 17:34

Jesus-loves-you skrev:

> Men hans danske statsborgerskab blev beklageligvis ikke taget fra ham, så
> han bliver ikke udvist til hans hjemland Marokko.
>
> Hvorfor skal Danmark give terrorister og medsammensvorne husly ?...

Det er beklageligvis alt for nemt at opnå dansk statsborgerskab. Endnu
en følge af pladderhumanisternes verdensfjerne ideologier.

--
Kurt Lund

Fra : Per Rønne

Dato : 11-04-07 17:59

Kurt Lund <lund@fabel.dk> wrote:

> Det er beklageligvis alt for nemt at opnå dansk statsborgerskab. Endnu
> en følge af pladderhumanisternes verdensfjerne ideologier.

Mig bekendt er der sket ganske betragrelige opstramninger siden
regeringsskiftet i 2001. Mansour har også opnået det danske
statsborgerskab for 19 år siden, altså mens Uffe Ellemann-Jensen var
udenrigsminister.

Han behøvede ikke engang at opgive sit marokkanske statsborgerskab, så
han ville ikke blive statsløs ved at miste sit danske, og ved at blive
udvist til sit hjemland.
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Kurt Lund

Dato : 11-04-07 19:55

Per Rønne skrev:

> Mansour har også opnået det danske
> statsborgerskab for 19 år siden, altså mens Uffe Ellemann-Jensen var
> udenrigsminister.

Det er rigtigt, men det var under de forrige (socialradikale)
regeringer, at der blev slækket på kravene. Uffemanden kunne jo ikke
gøre andet end at følge gældende lovgivning

> Han behøvede ikke engang at opgive sit marokkanske statsborgerskab, så
> han ville ikke blive statsløs ved at miste sit danske, og ved at blive
> udvist til sit hjemland.

Nej, det husker jeg nu. En skandale at han ikke er blevet frataget det
danske statsborgerskab.

--
Kurt Lund

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 11-04-07 18:29

"Jesus-loves-you" skrev
6375 news:rr1Th.11$HN2.5@news.get2net.dk

> News:
>
> === citat start ===
>
> TV2 TTV s138 Ons 11 Apr (2007, CET) 10.45.26

> [...]

Her klokken 19 sagde en talsmand for Islamisk Trossamfund til TV2 Nyhederne
(omtrent), at dommen er en krænkelse af ytringsfriheden. Men dét er faktisk
IKKE tilfældet, fordi ...

Input memory:

0511 news:3C8la.10135$y3.1099726@news010.worldonline.dk
3917 news:UjN7e.112760$Vf.4177981@news000.worldonline.dk

> I den danske grundlov står der, at ...
>
> § 77
> Enhver er berettiget til på tryk, i skrift og tale at
> offentliggøre sine tanker, dog under ansvar for
> domstolene ...

Under *ansvar* for domstolene er netop, hvad der er sket i denne sag...

ET-Break
(2007-04-11, Wednesday, CET 19:03, GMT 17:03)
- "Read my libs!"

Derfor ...

Menory on:

6129 news:cZwFh.16$Dl6.6@news.get2net.dk

> [...]
> Denne grundlov gælder for alle dele af Danmarks Rige.
>
> (se endvidere evt. § 89.)
>
> Dvs. at *samtlige* danske statsborgere AUTOMATISK (ved fødslen) er
> UNDERKASTET denne lov.
>
> Hvis du er uenig heri, da har du mulighed for at ændre denne lov, idet
> Grundloven også har regler desangående (se § 88).
>
> Dersom en grundlovsændring IKKE vedtages, da *respektér* venligst
> FLERTALLETS afgørelse.
>
> Sådan funger en *demokratisk* stat. Hverken der Führer, "Ayatollah"
> Khamenei, Stalin, Formand Mao eller *du* skal diktere, hvad vi andre i

.... *respektér* venligst vores samfund...

19:11
- "Tak!"

Også *dit* samfund, ET ?...

19:11
- "Ja ... (don't you remember) ... our deal ?"

Hmm ...

Internal searchstring on.

Found:

6184 news:2%zGh.42$np.1@news.get2net.dk

> Den hellige interstellare *alliance* (UDN-syntax) ?

New searchstring 'interstellare *alliance*'

Found:

6188 news:7BCGh.62$3Y.18@news.get2net.dk
6229 news:JEfHh.40$lT1.4@news.get2net.dk

and ...

6338 news:w7iMh.81$xg.23@news.get2net.dk

19:19
- "Amen."

(Skide godt, Egon)

Tje bra, mon friend ...

Hmm ... the Wedding-program...

19:21
- "Little-sister."

Memory on (Højsangen 8,8-10).

You, Big-sister (Rev.21,2) ...

-

Latest news (from Jyllands-Posten CET 19:14)
http://jp.peytz.dk/g.php?1180197-659306-fdcea3ba-http%3A%2F%2Fwww.jp.dk%2Fnyviden%2Fartikel%3Aaid%3D4345670

>Forskere finder vand uden for solsystemet
>
> Ny viden: Exo-planeten HD209458b, der ligger 150 lysår borte i
> stjernebilledet Pegasus, har vand omkring sin atmosfære, siger
> amerikanske forskere.

19:29
- "Login."

-

Last file-OUTPUT:
6382 news:Ni8Th.42$GN6.27@news.get2net.dk

Med venlig hilsen,
Info: 6291 news:ZszJh.38$rd6.37@news.get2net.dk
(use http://groups.google.dk/group/no.kultur.folklore.ufo/ ).
(or http://groups.google.dk/groups?q=Mogens+Kall&start=0&scoring=d& ).
File-number: 6383

Fra : Per Hagemann

Dato : 11-04-07 19:56

> [...]
> faktisk
> IKKE tilfældet, fordi ...

> Under *ansvar* for domstolene er netop, hvad der er sket i denne sag...

§77 sikrer ikke ytringsfriheden. Det er ikke reel ytringsfrihed når man
straffes for sine ytringer, fordi der findes ytringskrænkende love som
straffelovens §266.

Det eneste grundlovens §77 længere nede i teksten skulle forhindre er censur
og andre forebyggende foranstaltninger. Dette brydes alligevel overfor børn
ved filmcensuren.

I virkeligheden er ytringssituationen lidt bedre end lovreglerne stipulerer,
idet man altid slipper godt fra truende, forhånende og nedværdigende
ytringer mod pædofile og mod danskere. Selv muhamedanere, jøder og negre kan
lægges for had uden at anklagemyndigheden automatisk reagerer. Biografejerne
og andre filmleverandører håndhæver vist heller ikke filmcensuren særligt
nidkært.

Fra : Jesus-loves-you

Dato : 12-04-07 12:08

"Per Hagemann" skrev

[ ... file 6383 ... ]

> §77 sikrer ikke ytringsfriheden. Det er ikke reel ytringsfrihed når man
> straffes for sine ytringer, fordi der findes ytringskrænkende love som
> straffelovens §266.

I den står der følgende:

§ 266.
Den, som på en måde, der er egnet til hos nogen at fremkalde alvorlig
frygt for eget eller andres liv, helbred eller velfærd, truer med at
foretage en strafbar handling, straffes med bøde, hæfte eller med fængsel
indtil 2 år.

§ 266 a.
Med hæfte eller med fængsel indtil 1 år eller under formildende
omstændigheder med bøde straffes den, der uden at forholdet omfattes af §136
og 266, offentligt fremsætter udtalelser, der tilstræber at fremkalde
voldshandlinger eller hærværk.

§ 266 b.
Den, der offentligt eller med forsæt til udbredelse i en videre kreds
fremsætter udtalelse eller anden meddelse, ved hvilke en gruppe af personer
trues, forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve, nationale
eller etniske oprindelse, tro eller seksuelle orientering, straffes med
bøde, hæfte eller fængsel indtil 2 år.

§ 266 c.
Den, der, efter at en sag har fundet sin afgørelse, med hensyn til denne
påny fremsætter de underkendte beskyldninger mod den samme person så
hyppigt, at deres fremsættelse udarter til forfølgelse, straffes, når
oplysningerne er egnet til at skade den pågældende i offentlighedens
omdømme, med bøde eller hæfte.

Altså frihed-under-ansvar (apropos frihedens-fuldkomne-lov (Jak.1,25),
hvilket jo ikke andet end *rimeligt* er, og som jeg derfor 100% kan
tilslutte mig. Gosch hvor er det dejligt at bo i et frit demokratisk
retssamfund, som også *beskytter* mindretallets RETTIGHEDER. Tak gode Gud.
Gid hele Jordkloden havde (sådanne retfærdige love)...

ET-Break:
(2007-04-12, Thursday, CET 12:56, GMT 10:56)
- "Det kommer ... trust me."

(Skide godt, Egon.)

Fantastic ...

> Det eneste grundlovens §77 længere nede i teksten skulle forhindre er
> censur og andre forebyggende foranstaltninger. Dette brydes alligevel
> overfor børn ved filmcensuren.

Hvilket er okay (for mig at se); fordi børn også bør *beskyttes* mod
psykiske overgreb, såsom uhyggelige voldsscener osv.

> [...]
> jøder og negre kan lægges for had uden at anklagemyndigheden automatisk
> reagerer. Biografejerne og andre filmleverandører håndhæver vist heller

Tjah ... Dommerne har i ders kald *alene* at rette sig efter loven
(Grundlovens § 64). Så hvis du mener, at de begår pligtforsømmelse, da har
du (og andre) jo mulighed for at sagsøge dem !!!

Following up:
News:dk.politik

-

Last file-OUTPUT: