Apropos takt og tone!
Fra : Torben

Dato : 11-04-07 09:54

....så kan man jo kun håbe det bedste for den danske del af usenet:
http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30661

mvh
Torben

Fra : Henrik Svendsen

Dato : 11-04-07 13:31

On Wed, 11 Apr 2007 10:53:47 +0200, Torben skrev:

> ...så kan man jo kun håbe det bedste for den danske del af usenet:
> http://www.comon.dk/index.php/news/show/id=30661

Ja sikke et møgprojekt de har gang i:

"»Det er en fejltagelse at tro, at ucensurerede ytringer er de
frieste. En kontrolleret dialog har faktisk meget mere med
ytringsfrihed at gøre. Ytringsfrihed forstærkes af høflighed,«
mener Tim O´Reilly."

Det var lige præcis den slags våset snak, vi hørte i
muhammeddebatten - fra folk der svor på, at de sandelig gik
ind for ytringsfrihed.

Idioterne tror at man kan bevare ja ligefrem forstærke
ytringsfrihed, hvis man censurerer. Rent newspeak. "Krig er
fred" og "kontrol er frihed". Orwell ville have leet sin røv i
laser (nok en gang).

--
?We must use terror, assassination, intimidation, land
confiscation, and the cutting off of all social services to

Fra : Joakim

Dato : 11-04-07 21:46

"Henrik Svendsen" <HrSvendsen@msn.com> skrev i en meddelelse

> --
> ?We must use terror, assassination, intimidation, land
> confiscation, and the cutting off of all social services to
> rid the Galilee of its Jewish population.? - Henrik Svendsen

Må jeg ønske dig held og lykke med foretagnet min lille stupide ven.