htaccess - include
Fra : Jesper Vels

Dato : 03-07-01 11:34

Hej

Hvordan får jeg disse 2 funktioner til at virke i .htaccess?

php_value include_path /home/sites/home/web/horde/phplib
php_value auto_prepend_file
/home/sites/home/web/horde/phplib/prepend.php3

I php manualen står der
php_value name value

så det burde jo virke.....

men får fejl....
http://www.velsnet.dk/horde/
http://www.velsnet.dk/horde/test.php3

hvis jeg fjerner htaccess virker det.... men så har jeg jo ikke de
filer jeg skal bruge til horde.org :((

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-07-01 16:44

"Jesper Vels" <Jesper@vels.dk> wrote in message
> [...]
> php_value include_path /home/sites/home/web/horde/phplib
> php_value auto_prepend_file
> /home/sites/home/web/horde/phplib/prepend.php3

På den adresse får jeg:
Warning: Failed opening '/home/sites/home/web/horde/test.php3' for inclusion
(include_path='.:/home/sites/home/web/horde/phplib') in Unknown on line 0

Det ser ud til at det du beder om sker. include_path bliver i hvert fald sat
til det, du beder om. Men er du så sikker på at det er de rigtige stier du
skriver?

--
Mvh.

Niels Andersen

Fra : Niels Andersen

Dato : 03-07-01 16:55

"Jesper Vels" <Jesper@vels.dk> wrote in message
> php_value include_path /home/sites/home/web/horde/phplib
> php_value auto_prepend_file
> /home/sites/home/web/horde/phplib/prepend.php3

Hov, man skal vil have mærker omkring værdien... fx:
php_value include_path '/home/.../phplib'

--
Mvh.

Niels Andersen