Betalings balancen.
Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-04-07 08:01

I korte træk hvordan er status på danmarks betalings balance i forhold til
udlandet.

1. Hvor meget skylder vi nu ?
2. Hvor meget har vi afdraget i hhv. 2005, 2006, 2007.
3. Passer det at vi i 2007 ikke forventer at betale så meget som i de 2
forgange år? Hvis ja, Hvorfor ikke når vores industri kører derudaf for fuld
skrue.?

Håber at i kan give mig et kort svar.

Morten

Fra : jimmi1311

Dato : 07-04-07 14:19

On 7 Apr., 09:00, "Morten Nielsen" <mortenspostka...@oncable.dk>
wrote:
> [...]
> forgange år? Hvis ja, Hvorfor ikke når vores industri kører derudaf for fuld

Hej Morten

Jeg ved ikke hvor meget vi forventer at betal af i 2007, men jeg ved
at du kan finde tallende for de forgående år på: http://www.statistikbanken.dk

MVH
Jimmi

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-04-07 15:19

"Morten Nielsen" <mortenspostkasse@oncable.dk> wrote in

> [...]
> 3. Passer det at vi i 2007 ikke forventer at betale så meget som i de
> 2 forgange år? Hvis ja, Hvorfor ikke når vores industri kører derudaf

Her er et link til hvad Finansministeriet skriver om emnet:
http://www.fm.dk/db/filarkiv/16556/Oekonomisk_redegoerelse_december_
2006.pdf

det er især fra side 111 at emnet behandles

mvh poul christensen

Fra : Morten Nielsen

Dato : 07-04-07 15:56

Klip

Linket henviser til en side der ikke er oppe mere.

Er der ikke nogen der har de tørre tal på hånden.

Mvh Morten

Fra : Flemming

Dato : 07-04-07 19:54

Morten Nielsen wrote:
> Klip
>
> Linket henviser til en side der ikke er oppe mere.

Det virker skam fint, men jeg blev ikke klogere efter at have læst og søgt i
5 min

Mvh. Flemming

Fra : Poul Christensen

Dato : 07-04-07 21:31

"Flemming" <123spam4me@gmail.com> wrote in

> Det virker skam fint, men jeg blev ikke klogere efter at have læst og
> søgt i 5 min

Jeg mener at de efterspurgte oplysninger primært er gengivet i tabellerne
3.10 og 3.11

mvh poul christensen