intelligens eller hormoner?
Fra : Pia

Dato : 03-07-01 11:03

Jeg har lige plantet mit gummitræ om i en stor potte, Max har interesseret
studeret projektet ude på terrassen, jeg bærer den ind på gulvet, vander med
vandkanden og derefter nogen andre planter på et bord. Vender mig om og den
lille Max er ved at lette ben op af krukken!

Så - har jeg en "klog" hund, som troede jeg brugte vandkanden til at tisse
med og ville selv prøve, eller er jeg ude i at skulle forny vores
tissetræning, nu hvor han er på vej ind i puberteten?

Det var ikke fordi han trængte, han kan sagtens holde sig 4 timer, og havde
jo adgang til terrassen.

Jeg ved godt, hvad Jo-Ann vil svare, ik? Jeg håber, det ikke var svært at få
vovsernes madras lugtfri!

Pia & Max på tre ben med tungen lige i munden