Sushi restaurant med andet end fisk?
Fra : Inger

Dato : 06-04-07 23:31

Hejsa

Min kæreste er helt vild med fisk og kunne godt tænke sig at prøve
sushi. Jeg, derimod kan ikke lide fisk. Vi har så snakket om, at det
måske var muligt med en sushi restaurant hvor man også kunne få noget
andet, fx. kylling.

Er der nogen der kender en sådan i Københavns området?

Mvh. Inger

Fra : Henriette Døssing

Dato : 07-04-07 07:39

Inger skrev:
> [...]
> andet, fx. kylling.
>
> Er der nogen der kender en sådan i Københavns området?

www.sushi.dk

Henriette Døssing

Fra : Lars Knudsen

Dato : 07-04-07 17:50

On Sat, 07 Apr 2007 00:31:16 +0200, Inger <nomail@me.com> wrote:

> [...]
>sushi. Jeg, derimod kan ikke lide fisk. Vi har så snakket om, at det
>måske var muligt med en sushi restaurant hvor man også kunne få noget

Spiser du skaldyr - eller er det også ude? Sådan fik jeg lokket min
kæreste til at faktisk være rigtig glad for en gang sushi - hun kan
heller ikke lide fisk, men eeeelsker skaldyr.

hilsen Lars

Fra : KH

Dato : 08-04-07 13:02

Prøv sushi-restaurant fifty-fifty på
vesterbrogade(http://www.aok.dk/profile/30383). De har en masse forskelligt
på menuen, bl.a. "robata" der er grillede spyd med f.eks. kylling og
lammekød. Det smager himmelsk :)

Fra : Inger

Dato : 09-04-07 10:42

Hej, og mange tak for links

tror jeg vi vil prøve den på Vesterbrograde. Den anden kan jeg ikke
rigtig finde et menukort på deres hjemmeside, og det vil jo være så
ærgerligt at komme derind og de så ikke har noget jeg kan spise alligevel...

Inger

Fra : Anette

Dato : 09-04-07 15:13

"Inger" <nomail@me.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> finde et menukort på deres hjemmeside, og det vil jo være så ærgerligt at
> komme derind og de så ikke har noget jeg kan spise alligevel...

http://www.sushi.dk/da/
Sticks'n'sushi er vel også et godt bud - masser af "sticks" af forskelligt
kød. Har kun prøvet som takeaway, alt var lækkert og mørt. Går ud fra at
deres menukort ligner takeaway menuen)

Anette

Fra : cj

Dato : 11-04-07 08:58

Hej Inger,

Der ligger også et godt sted på Jyllingvej 42 i Vanløse- det hedder Hana
Sushi, men det fede er at de ligger i forbindelse med en kinesisk
restaurant. Og de har stor buffet- med blandet kød, grønsager, nudler osv-
som man kan få stegt i en wok.....Det er ret populært :)

Bon appetit

CJ

Fra : Bjarne K.

Dato : 12-04-07 20:39

> [...]
> kylling.
>
> Er der nogen der kender en sådan i Københavns området?

Kyllinge sushi kan være ret farlig !! (Kilde: team Easy-On)

Bjarne K.