Valium kontra Stesolid
Fra : Server Bob

Dato : 10-04-07 23:21

Hvad er forskellen på disse 2 medicinske produkter
Så vidt jeg kan læse mig til er det stoffet diazepam der er i dem begge.

Mvh Lene

Fra : Ukendt

Dato : 11-04-07 07:29

Server Bob wrote:
> Hvad er forskellen på disse 2 medicinske produkter
> Så vidt jeg kan læse mig til er det stoffet diazepam der er i dem begge.
>
> Mvh Lene

Samme lægemiddel (Diazepam) og dermed samme effekt, med 2 forskellige
fabrikanter.

Diazepam forhandles desuden som:
Apozepam, Diazepam, Hexalid og Valaxona

Mvh Ragnar

Fra : Mogens Winther Larse~

Dato : 04-05-07 16:08

Hej

Jeg har været bruger af flere Benzodiazepiner..

Der kan være forskel på den måde medicinalfirmaet laver produktet, men ja,
Diazepam er det virksomme. Og i terorien "skulle" de virke ens,, Meeen det
gør de nu ikke altid..
Apozepam har jeg det bedst med.. Hexalid og Valaxona vil jeg ikke rose, de
bider ikke på mig.. Trods samme Mg.

Skriv gerne om du ønsker flere data.

Mv.
Mogens