Implanmtater Udlandet
Fra : Jama

Dato : 10-04-07 10:40

Er der der nogen her, der prøvet dette i Tyrkiet? Ved, at Alm.Tandlæge
arbejde er udemærket udført der, men Hvad med Implantater? Har fået
advarsler, fra venner. Så, har nogen prøvet.
Mvh.Jama

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 10-04-07 11:34

Den 10-04-07 11.39 skrev Jama følgende:

> Er der der nogen her, der prøvet dette i Tyrkiet? Ved, at Alm.Tandlæge
> arbejde er udemærket udført der, men Hvad med Implantater? Har fået
> advarsler, fra venner. Så, har nogen prøvet.

Jeg har netop været i Ungarn (http://tandrejser.dk) for at få fire
implantater. Det var anderledes end et tandlægebesøg herhjemme, men det
virkede yderst professionelt.

Egentlig ville jeg have haft seks implantater, men jeg fik at vide, at
kæben ikke var god nok til de sidste to. Efter min mening øger det
troværdigheden, når tandlægen ligefrem siger nej til at tjene penge,
fordi han ikke kan stå inde for resultatet.

Jeg kan selvfølgelig endnu ikke sige noget om det endelige resultat, da
jeg kun har fået implantaterne indsat. Jeg får først sat "tænder" på om
et halvt års tid.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Fra : Jama

Dato : 11-04-07 11:16

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Få styr på irriterende hjemmesider ved at bruge aktive bogmærker.

Lyder godt, må jeg spørge om prisen. Herhjemme koster det ca.15000 kr? pr
stk. efter hvad jeg har hørt.
Mvh.Jama

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 11-04-07 12:30

"Jama" <non-paed@c.dk> skrev i en meddelelse

> Lyder godt, må jeg spørge om prisen. Herhjemme koster det ca.15000 kr? pr stk.
> efter hvad jeg har hørt.

Så tag en charterrejse til Århus, der koster det 'kun' 10.500 pr. bisse.

Peter

Fra : Jama

Dato : 12-04-07 08:28

"Peter Albrechtsen" <Peterallbrect@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> "Jama" <non-paed@c.dk> skrev i en meddelelse

> Så tag en charterrejse til Århus, der koster det 'kun' 10.500 pr. bisse.
>
> Peter

Tak for svar.
jama

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 12-04-07 10:45

Den 11-04-07 13.29 skrev Peter Albrechtsen følgende:
> "Jama" <non-paed@c.dk> skrev i en meddelelse

> Så tag en charterrejse til Århus, der koster det 'kun' 10.500 pr. bisse.

Hvor i Århus, og hvad er helt præcist inkluderet i den pris? Umiddelbart
lyder det for godt til at være sandt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Gratis backup med Ceren Backup.

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 12-04-07 19:22

> Hvor i Århus, og hvad er helt præcist inkluderet i den pris? Umiddelbart
> lyder det for godt til at være sandt.

Alt for godt. Vi har fået et overslag på 18.000 + det løse - pr tand. Der er
5.

Mvh Maria

Fra : L.Støvring

Dato : 15-04-07 21:51

> Alt for godt. Vi har fået et overslag på 18.000 + det løse - pr tand. Der
> er 5.
>
> Mvh Maria

Prisen du oplyser er den samme som jeg har givet i nov. 2006. Jeg fik 4
implantater i underkæben til, alt inc. ialt 69.000,- kr. Kæbe-røntgen blev
lavet ( gratis ) på det lokale hospital. Incl. i prisen var
forundersøgelser, udtækning aftænder, titanium-implantater,
metal-keramik-kroner, røntgen og bedøvelser, samt efterfølgende kontrol'er.
Vel er det rigtigt mange penge, men når jeg tænker på
alternativet...............gys!

Nu er jeg ved at spare sammen til overkæben

Mvh. Lisbeth

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 15-04-07 22:01

Den 15-04-07 22.50 skrev L.Støvring følgende:
> "Maria Frederiksen" <mf@easyfrag.dk> skrev i en meddelelse

> Prisen du oplyser er den samme som jeg har givet i nov. 2006. Jeg fik 4
> implantater i underkæben til, alt inc. ialt 69.000,- kr.

Jeg kommer til at give cirka 32.000 kroner for det samme - inklusiv to
småferier i Budapest.

> Kæbe-røntgen blev lavet ( gratis ) på det lokale hospital.

Hvordan fik du arrangeret det?

> Incl. i prisen var
> forundersøgelser, udtækning aftænder, titanium-implantater,
> metal-keramik-kroner, røntgen og bedøvelser, samt efterfølgende kontrol'er.

Min pris inkluderer ikke tandudtrækning (de blev trukket ud et halvt år
tidligere). Så jeg kommer vel op på 33.000 kroner i alt.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Lær at bruge Google som lommeregner.

Fra : L.Støvring

Dato : 15-04-07 22:51

> Jeg kommer til at give cirka 32.000 kroner for det samme - inklusiv to
> småferier i Budapest.

> Hvordan fik du arrangeret det?

Min tandlæge gav mig en henvisning i hånden som jeg skulle henvende mig på
sygehusets røntgenafd. med, i det's åbningstid - så det var ikke svært.
Måske fungerer det anderledes i andre byer? Men ihvertfald er jeg sikker på
at alle tandlæger kan henvise til kæberøntgen.

> Min pris inkluderer ikke tandudtrækning (de blev trukket ud et halvt år
> tidligere). Så jeg kommer vel op på 33.000 kroner i alt.

Der kan jo være flere faktorer ud over prisen som spiller ind, når man
vælger sådanne store tandbehandlinger. Og personligt har jeg det bedst med
bla., at det udføres af en tandlæge som er tilknyttet den danske
sygesikring.

Mvh. Lisbeth

Fra : Peter Albrechtsen

Dato : 16-04-07 07:14

> Hvor i Århus, og hvad er helt præcist inkluderet i den pris? Umiddelbart lyder det
> for godt til at være sandt.

Jeg fik to stk. lavet på noget der hedder "Implantatklinikken", find selv selv
nummeret i telefonbogen.
Den samlede regning var på 21.400 incl. røngten og medicin samt to kontolbesøg.

Peter

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 11-04-07 12:52

Den 11-04-07 12.16 skrev Jama følgende:

> Lyder godt, må jeg spørge om prisen. Herhjemme koster det ca.15000 kr? pr
> stk. efter hvad jeg har hørt.

Det står på den tidligere nævnte hjemmeside: 5.800 kroner for selve
implantatet og 2.000 kroner pr. krone. Hertil kommer et
panorama-røngtenbillede (hele munden på én gang) til 450 kroner samt
rejse og hotel, hvilket kostede mig mindre end 2.000 kroner. Der kommer
så endnu en tur derned, hvilket kommer til at koste mig cirka 3.000 for
rejse og hotel.

Der er ingen ekstra omkostninger. Man bliver hentet i lufthavnen og
bragt tilbage igen gratis. Man får et gratis buskort til hele Budapest,
og bedøvelse, eventuelle ekstra røngtenbilleder og medicin er gratis.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Fra : Jama

Dato : 12-04-07 08:34

> [...]
>
> --
> Mvh. Kim Ludvigsen
> Nemmere, hurtigere og mere sikkert internet med Firefox.

Jeg takker for din orientering, og vil selvfølgelig læse nævnte hjemmeside.
Mvh.Jama