Hjælp til glemsom person
Fra : Michael Bach

Dato : 07-04-07 18:42

Jeg leder efter navnet på en sygdom eller et syndrom.

Desværre ved jeg hverken hvad den går ud på eller hvordan det staves. Men i
tale lyder det nogenlunde som

"rexenhaus" / rechenhouse.

Er blevet fortalt det muligvis har noget med svulster at gøre.

Nogle der ved noget om dette, eller måske kan hjælpe mig videre.

/Michael

Fra : C.H

Dato : 07-04-07 19:43

"Michael Bach" <bach@michaelbach.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er blevet fortalt det muligvis har noget med svulster at gøre.
>
> Nogle der ved noget om dette, eller måske kan hjælpe mig videre.

Sygdommen hedder Recklingshausen...

Et link:
http://www.nfdanmark.dk/

Venlig hilsen

CH

Fra : C.H

Dato : 07-04-07 19:48

"C.H" <vaxen7@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Michael Bach" <bach@michaelbach.dk> skrev i en meddelelse

> [...]

Lige en korrektion - der smuttede et "S" for meget ind i navnet.
Der skulle stå Recklinghausen.

CH