Raytheon R41X Radar
Fra : Per Pedersen

Dato : 10-04-07 20:57

Hej !

Min Raytheon R41X Monitor er noget ustabil jeg tror det er billedrøret eller
en løs forbindelse da der kun er billede på periode vis !

Hvem kan lave det ?
Eller er der nogen her som ved hvor jeg kan købe en anden Monitor (brugt)?
Den bliver ikke lavet længere !

Mvh. Per

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 21:06

Kontakt evt. importøren: http://www.aagehempel.dk/default.asp?lang=dk

Afhængig af hvor du bor ...
Evt.: http://95817.buildyourownshop.com/
HENNING WERMUTH / MARINE ELECTRONIC - LATYRUSVEJ 3 - DK 8240 RISSKOV,
som præsenterer sig således:
Velkommen til Marine Electronic´s hjemmeside
Marine Electronic er Raymarine´s Service Center for Jylland.

Autoriseret Eberspächer Marine og Ardic Service værksted.

Jeg har ikke personlig erfaring med denne virksomhed ...
--
Flemming Torp
'kun en tåbe frygter ikke haven'

"Per Pedersen" <No_mail@get.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvem kan lave det ?
> Eller er der nogen her som ved hvor jeg kan købe en anden Monitor

begin 666 1x1.GIF
`
end