aluvinduer
Fra : Hans Walther Fuglede

Dato : 10-04-07 19:52

Er der nogen der ved hvilket firma der fremstillede aluprofilerne
til vinduerne i doghouset på en Mascot 24 fra 1980, og om man stadig
kan købe disse profiler
hansi

Fra : Kondrup

Dato : 11-04-07 23:40

On 10 Apr., 20:52, Hans Walther Fuglede <sar...@LTFHNparadis.dk> (slet
LTFHN) wrote:
> Er der nogen der ved hvilket firma der fremstillede aluprofilerne
> til vinduerne i doghouset på en Mascot 24 fra 1980, og om man stadig
> kan købe disse profiler
> hansi

Kære Hans
Jeg fik nye vinduer til min Polaris Drabant hos Ertec i Helsinge -
prøv dem.
Hilsen
Jens

Fra : Harding E. Larsen