Båddøbning....
Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 09-04-07 22:50

Havde vi ikke et link til en (overtroisk) proces for korrekt båd(af)døbning
??

Jeg har søgt på flere ord, men intet dukker op....

Bjarke

Fra : TOSB

Dato : 10-04-07 04:09

Bjarke M. Christensen wrote:
> Havde vi ikke et link til en (overtroisk) proces for korrekt
> båd(af)døbning ??
>
> Jeg har søgt på flere ord, men intet dukker op....
>
> Bjarke

Hej Bjarke
Den forsvandt fra nettet på et tidspunkt, men jeg nåede at redde den på et
tidspunkt og har den liggende på "min" hjemmeside som en pdf-fil, som du kan
hente her: http://www.nk-s.dk/default.asp?id=139&mnu=139

Mvh
Torben

--
Husk at hvis du vågner, så er det den første
dag i resten af dit liv ELLER: Lev livet i dag,

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 10-04-07 06:04

Super. Det var lige den jeg havde i tankerne....

Bjarke

Fra : TOSB

Dato : 10-04-07 04:17

Bjarke M. Christensen wrote:
> Havde vi ikke et link til en (overtroisk) proces for korrekt
> båd(af)døbning ??
>
> Jeg har søgt på flere ord, men intet dukker op....
>
> Bjarke

Søgte lige på Vigors og fandt dette link:
http://www.jupiter-klubben.dk/omdobning.htm
Det er så godt som samme fremgangsmåde, så er det bare om du kan få familien
med på den

Mvh
Torben

Fra : ThomasB

Dato : 10-04-07 10:09

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:461acc4f$3$7603$157c6196@dreader2.cybercity.dk...
> Havde vi ikke et link til en (overtroisk) proces for korrekt
> båd(af)døbning ??
>
> Jeg har søgt på flere ord, men intet dukker op....

Har du også prøvet "båddåb"?

Fra : ThomasB

Dato : 10-04-07 10:10

"ThomasB" <usenet fjern @ fjern 2ma2 prik dk> skrev i en meddelelse

> Har du også prøvet "båddåb"?

Prøv at læse "båddåb" bagfra

Fra : Bjarke M. Christense~

Dato : 10-04-07 16:23

Ja, jeg havde søgt internettet igennem. Både forfra og bagfra ... <fnis> ...

Bjarke

Fra : Ukendt

Dato : 10-04-07 18:08

"Bjarke M. Christensen" <bjarkeNG@grevestrand_punktum_danmark> skrev i en
meddelelse news:461babdf$0$21928$157c6196@dreader1.cybercity.dk...
> Ja, jeg havde søgt internettet igennem. Både forfra og bagfra ... <fnis>
>
> Bjarke

Så har du ligesom jeg... ramt muren ?

http://www.shibumi.org/eoti.htm

(og der er et par stykker til)

venlig hilsen

JN

Fra : Ole Pagh

Dato : 10-04-07 19:02

JN kom med denne ide:

> Så har du ligesom jeg... ramt muren ?
>
> http://www.shibumi.org/eoti.htm

Gammel, men alligevel go' hver gang! lol

--
hilsen Ole
(mail: fjern x'erne i mail adr.)