Så er Topgear gået på vandet
Fra : Hundehandleren

Dato : 08-04-07 10:15

Se dem bygge 3 forskellige amfibiekøretøjer..
Måske var det noget for Klaus ? Så kan du bare køre videre når der er for
lidt vand i havnen
http://www.tv-links.co.uk/link.do/1/926/1464/13447/22683

Mvh.

Bent
Hinrichsen 34 "Sequoia
DEN 383

Fra : Klaus Nielsen

Dato : 08-04-07 05:40

"Hundehandleren" <ba@vindmar.dk> skrev i en meddelelse
> Se dem bygge 3 forskellige amfibiekøretøjer..
> Måske var det noget for Klaus ? Så kan du bare køre videre når der er for
> [...]
hej
he he jeg kunne næsten forestille mig at det var mig du hentyder til..
til lands, til vands og i luften så er alle mine drømme opfyldt..
sådan en amfibie er nu ikke noget kønt syn. men det er sgu da sejt at kunne
tage turen fra bøhlandet og til sverige i et hug...
ej, jeg tror jeg holder mig til båden som jeg nu har. men i fremtiden vil
jeg måske nok have fingerne i en katamaran. det optimale var en katamaran
hvor jeg kunne bo på og slæbe min offroader med på. og min paraglider.. det
kunne være så fedt. så vil jeg sgu flytte på vandet og bo der. men skal jeg
have offroaderen med skal jeg stadig ind til en havn. jeg synes nemlig ikke
den er ret nem at bakse rundt med i en halv meter vand (er afprøvet)

mvh klaus nielsen
den gale nordjyde