Endelig, men hvad med min mail?
Fra : Rabbit_HGC

Dato : 03-07-01 09:10

Hej alle

Jeg får idag 2048/512 fra TDC, kanon. Men jeg kom til at tænke på min email,
som er en post1.tele.dk server. Kan jeg stadig bruge den, og så bare lave
det om til at bruge LAN som opkaldsforbindelse?

Venligst

Bo Hellum
sofus@post1.tele.dk

Fra : JK

Dato : 03-07-01 09:28

"Rabbit_HGC" <sofus@post1.tele.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> som er en post1.tele.dk server. Kan jeg stadig bruge den, og så bare lave
> det om til at bruge LAN som opkaldsforbindelse?

-din mail er fuldstændig ligeglad med, hvilken forbindelse du anvender for
at tømme post - om du så havde din ADSL hos én udbyder, og din mail hos en
anden - ka' det sagtens lade sig gøre.

/JK

Fra : Rabbit_HGC

Dato : 03-07-01 10:25

takker

Fra : Andreas

Dato : 06-07-01 14:52

On Tue, 3 Jul 2001 10:28:19 +0200, "JK" <dempsey@email.dk> wrote:

> [...]
>at tømme post - om du så havde din ADSL hos én udbyder, og din mail hos en

Jojo, det er da meget godt men husk lige på at "Sofus" dog skal, være
koblet på internettet hos TDI for at, kunne sende via post1.tele.dk!

--
Med Venlig Hilsen - Best Regards
Andreas

Fra : JYK

Dato : 06-07-01 22:07

Når man får bredbånd|ADSL, skal man logge sig på pop3.mail.dk, mod tidligere
postX.tele.dk (ISDN).

Jeg bliver nød til at gå ind på www.mail.dk (opasisas webmail) for at læse
mine mail fra post.tele.dk-mailserveren.

mvh Jesper

Fra : Mikkel C. Simonsen

Dato : 07-07-01 18:06

JYK wrote:

> [...]
>
> Jeg bliver nød til at gå ind på www.mail.dk (opasisas webmail) for at læse
> mine mail fra post.tele.dk-mailserveren.

Du kan sagtens læse fra post fra postx.tele.dk selvom du ikke bruger
ISDN mere. Du kan også læse post fra postx serverne selvom du bruger en
anden ISP.

Du kan bare ikke SENDE post gennem postx serverne uden at være koblet op
gennem TDC.

Venlig hilsen

Mikkel C. Simonsen

Fra : JYK